Forum kategorier

Termin i oktober 2012

Termin i oktober 2012

Medlemmer: 14
Forside Forum Medlemmer Annoncer Babyer

Indlæser...
Sortering
Hvordan går det? Hej derude :-) Sad lige og tænkte på vi alle måtte de efterhånden have født ;-) Hvordan går det? Er jeres børn søde v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. nov 2012
Visninger:
1.713
er lidt nys.... Hej alle sammen :)) Hvordan står det til med jer andre her i gruppen som stadig ikke har født endnu? :-) Man er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. okt 2012
Visninger:
1.014
Er jeg den eneste der er ynkelig? ;-) Hej alle sammen. Jeg er i dag 39+0, og jeg føler mig så ynkelig ;-) .. Jeg er begyndt at klø helt vildt over hele kro...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. okt 2012
Visninger:
1.239
NU DET SNART :D Nu det snart for os alle sammen. Er i spændte? :D Hvem kommer først til målstregen? hehe. Er i forberedt på det he...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. sep 2012
Visninger:
1.041
Opdateret fotoalbum :-) Hej med jer. Så har jeg endelig haft tid til at opdatere mit fotoalbum, og har fået lagt lidt billeder ind af vores ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. sep 2012
Visninger:
889
3/4d scanning Hej med jer :-) Manden og jeg har bestilt tid til 3/4d scanning her på fredag. OG VI GLÆDER OS SÅÅÅÅÅ MEGET!! Det b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. aug 2012
Visninger:
1.227
Mærke babyen Hej med jer :-) Nu kommer der lige endnu en fra mig ;-) Hvor meget mærker i efterhånden jeres små babyer inde i maven? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jun 2012
Visninger:
1.572
MD scanning Så skal jeg til MD scanning på onsdag. Glæder mig helt vildt. Jeg er i dag 18+5 og har ikke rigtig mærket noget endnu. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. maj 2012
Visninger:
1.187
Hvordan har I det ? :-) Hej alle sammen :-) Hvordan går I rundt og har det? Er I plaget af graviditeten eller har I slet ingen gener? ;-) Hva...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2012
Visninger:
1.659
Glæder mig til at mærke liv! :) Har nogle af jer mærket noget endnu? Ved godt vi ikke er så langt men nogle kunne evt. være 2. gang gravid og nogle mær...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2012
Visninger:
1.715
Kønnet? På tirsdag skal vi til en 3D kønsscanning og jeg kan slet ikke vente! nej hvor jeg glæder mig til at få kønnet af vide ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. apr 2012
Visninger:
832
Skanning i morgen. - jeg var til læge i dag og fik lavet vandrejounal ;-) også fik jeg taget de blodprøver der skulle tages :-) Fortæller ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
480
Hård mave Og nu mener jeg ikke hård mave i den forstand at man ikke kan komme af med noget... Men uden på, min mave er allerede u...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. mar 2012
Visninger:
1.346
Vælge sygehus hej alle sammen :-) Jeg sidder lige og bliver lidt i tvivl mht hvilket sygehus man "hører" til. Bestemmer man selv hvi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. mar 2012
Visninger:
459
Vitaminer :D Hej alle sammen :-D - Jeg er lige kommet ind i gruppen i dag. Jeg har indtil videre termin 23 oktober :-D Det er ønske...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. mar 2012
Visninger:
732
køn / navne (: hej tøzer. hvis i selv skulle vælge hvad køn vil i så gerne have? (: hvad skal barnet hede hvis det bliver en pige & h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. mar 2012
Visninger:
724
melder mig desværre oss ud :( igår morges da jeg vågnede og gik på wc var der blod på papiret.. det blev kun værre så kom ind på akut kirugisk modtag...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. feb 2012
Visninger:
1.453
:'( Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op. Jeg er jo gravid med min eks og vi blev enige om at gøre et forsøg for a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. feb 2012
Visninger:
511
Kvaaaalme!! Ja har i nogle gode råd? Morgenkvalmen har for alvor meldt sin ankomst!! :/ Jeg har spist kiks i sengen inden jeg stod...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. feb 2012
Visninger:
257
øv bøv. Jeg har været ved lægen idag for at få bekræftet min graviditet, men desværre var resultatet meget meget svag. Stregen ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2012
Visninger:
1.767

Annonce