Forum kategorier

Adha

Adha

Medlemmer: 17
Forside Forum Medlemmer Annoncer Babyer

Indlæser...
Sortering
line svar fra børnepsykologen-- så har børne psykologen afsluttet line og hun vil ikk henvise hende til børne psykiakisk da hun ikk mener hun adhd men...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. sep 2011
Visninger:
1.076
HEJ. Hej allesammen, håber at det går godt hos jer, her er emil startet på retalin for 14 dage siden, og hold da op en forsk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2011
Visninger:
779
Andre voksne ja så fik jeg "dommen" i dag jeg er idehaver af ADHD og skal i medicinsbehandling som jeg starter med i dag når jeg har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2011
Visninger:
781
belønings metoder har ladet mig fortælle det sku være rigtigt godt a bruge så vi er gået i gang med a afprøvde det lidt men er ikk helt s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2011
Visninger:
560
åårrgg hvad nu giver snart op!! hej piger jeg kan snart ikke mere, jeg kæmper med og få en hverdag til og køre hvor der er ikke er nej mathias lad være...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2011
Visninger:
1.474
eye q fiske olie / kost.. har i nogen erfaring med ddet har hørt fra en pædago nede i bh som har en søn med adhd hvor eye q sku ha hjulpet han og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2011
Visninger:
1.808
for helvde hvor er det hårdt er det bare mig som syntes det er super hårdt a ha et turbu barn og nogen dage faktisk godt kan komme i tvivl om man ma...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2011
Visninger:
677
hvordan støtter/ hjælper man bedst? får jeres børn oz bare nogen raseri andfald der er ret voldsomme nogen gange for det gør line ? og hvordan støtter ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2011
Visninger:
560
udredening.. så er det blevet beslutte a nu vil de udrede line for adhd selv om hun kun er 3,5 .. men hvordan for går det hele for s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. mar 2011
Visninger:
578
jubii ny tid ja så kom der lige et brev ind af døren at de hade til til og møde os om udredning af mathias før tid alser om 18 dage....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. okt 2010
Visninger:
1.367
samme ting mathias har endelig fundet nogen han kan lide og side st ille med perler. men det er alid hjerte han laver samme st og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. okt 2010
Visninger:
584
endelig lykkes noget har netop fået en opringning fra kommunen af de vil sende en kugledyne når der er kommet en hjem som vi så kan prøve og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. sep 2010
Visninger:
349
søvn forstyelser.. de har jo en mistanke om line har adhd som sin far men ikk så meget a de vil udrede hende endnu fordi hun jo først bliv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. aug 2010
Visninger:
1.177
kæreste / mænd med ahdh ja min manf blev udredet for snart 3 år siden og været på medicin siden .. nu er sagen så den fordi han lige pt er b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. aug 2010
Visninger:
1.003
privat klinik så ko m brevet om til til samtale om udredning. men frøst til desemper men det er tilbyd om privat klinik. kender i nog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jul 2010
Visninger:
355
undre mig.. vi har jo lige været på børne amb med line sidste mandag fordi de har fulgt hende for a se om hun udviklet sig som hun ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jul 2010
Visninger:
1.140
kugledyne vi har i fredags modtaget en kugledyne til låns fra protac ... som skulle hjælpe aktive børn med at finde ro... jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jul 2010
Visninger:
1.703
er bare så glad jubii efter lang tids kamp er mathias endelig sendt vider til børne phyk næstved og hvis de har meget lang vente tid vi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jul 2010
Visninger:
1.301
erko ja sp var det i dag vi var til møde med erkoen.. det var super spændene.. hun fortalte os mathias hade brug for og mærk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jul 2010
Visninger:
551
KST og aktivt barn Vi har valgt at prøve med KST (kranio sakral terapi) til Line og se om det hjælper på hendes hyper aktive måde at være ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jul 2010
Visninger:
609

Annonce