Forum kategorier

For os der er startede i behandling i 2009.

For os der er startede i behandling i 2009.

Medlemmer: 7
Forside Forum Medlemmer Annoncer Babyer

Indlæser...
Sortering
nr 2..? Er der nogle ar jer der har fået hjælp til nr. 2..? Hvor længe prøvede i selv, inden i kontaktede et behandlings sted....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jan 2012
Visninger:
1.205
venter og venter Ja så venter vi her på at det blive maj og min mens kommer så vi kan komme i gang med vores behandling og hvis alt går ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2010
Visninger:
1.202
hm længe ihh hvor er der bare meha lang tid til... vi har ventet på blod prøve svar fra skejby i 8 uger og for først svar om ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. mar 2010
Visninger:
552
vores dom Læs her http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=28752
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. mar 2010
Visninger:
527
Hvordan går det..? Vil enlig bare lige høre hvordan det går med jer forskellige, nu vi jo er gået ind i et nyt år...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2010
Visninger:
545
Imorgen skal vi til Skive og forhåbentlig have sat to æg op.....og så starter min ruge tid :) Vi er så spændte - håber lykke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jan 2010
Visninger:
767
blod prøver min mands sæd er der ingen liv i så nu har han fået taget et par blodprøver men vi får først svar om 8-10 uger puha lan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jan 2010
Visninger:
551
helt nede så fik vi endnu en dom.. min mand sæd virker ikke, tog det i stiv arm da jeg var ved lægen ( var alene deroppe pga en a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jan 2010
Visninger:
394
Afventer mens Min cyklus ligger på 26 -28 dage....hvilket var i onsdags - fredags, men ikke skyggen af mens..... Vi havde et IV...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jan 2010
Visninger:
570
....... Hvis der findes en GUD......? Hvad "fanden" har han så lige gang i! Har lige modtaget et NEGATIVT resultat på min bl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. dec 2009
Visninger:
453
så starter vi forfra Ja så er jeg atter engang blevet insemineret, var til scanning mandag hvor der var et fint stort æg, han kunne så også ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. nov 2009
Visninger:
1.432
Flere forfærdelige behandlinger.. Synes bare lige jeg vil sige, at jeg tager hatten af for jer som har været igennem utallige af fertilitetsforløb uden r...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
465
ulidelig ventetid Ja om ca 12 timer er det en uge siden at jeg blev insemineret og jeg er ved at gå til over, at skulle vente endnu en ug...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. okt 2009
Visninger:
1.454
IVF behandling Ja så er det næste skridt ellers det vil sige, nu skal vi lige på skole/kursus først her den 27/10 og høre hvordan det ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. okt 2009
Visninger:
981
Er gravid :D Juhuu... Jeg er blevet gravid ved 1. IVF behandling... Er bare så glad :) Er i dag 4+0
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. okt 2009
Visninger:
528
Hvordan går det..? Er lidt nysgerrig... -Hvordan går det med jer andre..? Er der sket noget nyt (godt eller dårligt)..? Nogle der har få...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. sep 2009
Visninger:
416
Fredag d.18/9 kl 8:00 Så er det imorgen jeg skal til Skive og ha taget æg ud... Glæder mig, men er meget nervøs :/
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. sep 2009
Visninger:
394
Så, nu kommer der til at ske noget :) Så er det imorgen at vi starter i behandling (IVF). Vi kunne have startet for 4 uger siden, men valgte at vente, da v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. sep 2009
Visninger:
452
Lidt nyt her fra Vi var så gynækologen i går, vi havde snakket sammen over telefonen i sidste uge hvor hun fortalte os at hun ikke kunne...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. sep 2009
Visninger:
388
2. behandlingsforløb Jeg er egentlig splittet lige nu, vil egentlig helst holde mig væk fra Babygalleri.dk - for at få det hele på afstand.....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. aug 2009
Visninger:
398

Annonce