Forum kategorier

Termin Maj 2009

Termin Maj 2009

Medlemmer: 24
Forside Forum Medlemmer Annoncer Babyer

Indlæser...
Sortering
Velkommen / Præsentation Jeg er 31 år gammel, udenlandsdansker på snart 2.år. Min kæreste er amerikaner. og et par år yngre end jeg selv. Vi ven...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
797
Gode råd Hejsa, jeg tænkte vi kunne dele råd i denne tråd? Jeg har en liste fra min læge over ting som er godt for os at spi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
966
kvalme / opkast / diarre? Jeg undrer mig over hvordan I andre på mit stadie har det.. om I er morgensyge, evt. hele dagen eller hvordan? Pers...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. okt 2008
Visninger:
2.471
Træt hele tiden Hej folkens Hvordan har I det for tiden? Jeg er simpelthen så træt. Hele den sidste uge har jeg stort set ligge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. okt 2008
Visninger:
599
Vi var til scanning idag Alt ser fint ud, der er minimal risiko for downs syndrome.... men det var ikke den eneste nyhed... Jeg venter såmænd...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2008
Visninger:
884
NF Scanning - laangt vaek Jeps, nu har jeg bestemt mig. Og min laege har godkendt at det kan lade sig goere. Finally. Selvom det ikke kan lad...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. nov 2008
Visninger:
608
Jeg kender koennet! Ja, soereme om ikke det var hele turen vaerd at tage ind til den klinik, selvom vi brugte et par dage. Jeg havde rimel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. nov 2008
Visninger:
1.017
Halvvejs! Hej Tøser!!!! Så er vi ved at være halvvejs! Jeg er i hvert fald 20+1 i dag, så i går var min halvvejs-dag :-) Ka...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. dec 2008
Visninger:
325
Nye scannings billeder Har helt glemt at fortælle der er nye scanningsbilelder :) Jordmoderen var næsten 100 på det er en pige :) Billed...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. dec 2008
Visninger:
746
Min mave siden Hvor mange af jer er aktive paa min mave dot dk Jeg har foerst lige opdaget hjemmesiden for et par dage siden og fin...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jan 2009
Visninger:
328
vægt Puha, synes pludselig, det går hurtigt med vægten.. men det er vel også nu her, det store ryk kommer.. Synes altså bare...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jan 2009
Visninger:
1.130
2 lægeundersøgelse nærmer sig hej piger ville bare høre om i har været til anden lægeundersøgelse og hvordan gik det? jeg skal på torsdag i næ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jan 2009
Visninger:
511
2 lægebesøg overstået :) ja så har jeg været til andet lægebesøg hos den nye læge... hmmm der er stor forskel på de mange læger og må sige a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jan 2009
Visninger:
909
Barsel Ja, så har jeg haft min sidste arbejdsdag for i år:-) lidt vildt at tænke på... går fra otte uger før på min arbejdspla...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jan 2009
Visninger:
467
Så ligger jeg i sengen Jeg var til scanning idag. Pigernes vægt er stadig indenfor det tilladte minimumsniveau men den ene halter lidt i forho...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. feb 2009
Visninger:
420
Strækmærker.... Hey Tøser! Så har vi alle ca. 3 mdr. igen til termin! Nu begynder maven rigtig at vokse :-) Hvordan er status for...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. feb 2009
Visninger:
306
2. jordemoder besøg Har lige været til andet jordemoderbesøg idag. Alt så heldigvis fint ud:-) Højdepunktet var nok, at jeg fik spurgt om,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. feb 2009
Visninger:
1.258
Har i fået vægten skønnet ? Jeg var til 3. jm besøg i torsdag pg der min lille pige skønnet til at veje 1600-1800gram :) Er i uge 30 nu :) Hva med ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. feb 2009
Visninger:
521
vægt stigning ja ville lige høre hvor meget i har taget på på nuværende tidspunkt? har selv taget 5 kg. så det er heldigvis ikke ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. feb 2009
Visninger:
490
første maj baby er født...... Til jer der ikke allerede er at finde i maj mødregruppen på min mave, vil jeg lige dele denne nyhed med jer. En lil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. feb 2009
Visninger:
1.014

Annonce