{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Polysl
Polysl
Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 4

Hey forsikring - fallit ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har 15 total grimme babyer som Hey forsikring ikke vil forsikre, Det finder jeg diskriminerende og racistisk, da flere er kulsorte af en eller anden ubegribelig grund.

Beskeden var at man kun forsikre etniske hvide børn som har en IQ som en træklods.

De vil heller ikke forsikre min ufo fra før kristus- som jeg fandt da jeg gravede efter guld på Nørrebro for år tilbage.

Efter en hyggelig tur til Eufrat fandt jeg 2 stentavler med 11 bud, hvor det 11 var. Forsikring er din frelse - nix for Hey er ikke et kristen forsikring mere en slags type som Jesus sparkede ud af templet.

Jeg er også forundret over at de kan forveksle babyer med biler. Godt nok har babyer 5 fingre på hånden, Altså..4 hjul og et reservehjul - men her stopper al hjernedød sammenligning.

Samme forsikring har også sodet vores forum til, med sine løgne om medvind på cykelsti, fri sprut til alkoholikere, og gratis smøger til rygere. Ferie ture til Grønland for 1 kr. Du skal bare tegne en forsikring på en million.

Tro dem ikke over en dørtærskel, hvis de siger at de kan forsikre mod ømme brystvorter.

Så den eneste måde at fjerne den forsikring er at spamme dem ud af vores forum og lære at overholde deres egne regler om at lave annoncer i erhvervssektionen og ikke i forum.

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hey forsikring - fallit ??

x