{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.189 visninger | Oprettet:

Drengenavn, HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}


Hej BG (:

Vi er så heldige at være blevet gravide igen, efter SA for 3 måneder siden .. Jeg har termin i Februar..

Vi har snakket navne et stykke tid, da vi godt kan lide at have de fleste ting nogenlund på plads, og så er det jo også bare hyggeligt (:

Vi er kommet frem til at hvis det bliver en pige skal hun nok hedde,:

- Frederikke Emilia eller Emma Sofia (:

Derudover har vi en pige som hedder Agnes Margrethe, (bliver bare kaldt Agnes) og vi syntes at begge navne passer flot dertil, og barnet ville blive kaldt Emma eller Frederikke til hverdag .. Måske ender det med at navnet bliver Emma Frederikke i stedet for, hvem ved (:

Syntes det er nemt at finde pigenavne, og der er næsten for mange muligheder, ! Jeg elsker desuden navnene, Kamma og Ellen, men dem har manden sagt nej til (: Men er også klart favorit af Frederikke og Emma .. Så vi hvis det er tvillingepiger, er det hele på plads, men tvivler smiley

Sagen er jo så den at vi eller jeg har på fornemmelsen at det bliver en dreng, og her har vi KUN et navn, som vi elsker, det er :

- Oskar Emil (emil er efter min farfar, og han vil kun blive kaldt Oskar)

Vi har desuden snakket om August, Asger osv. men jeg syntes kun at Oskar er det navn som føles rigtigt, og passer super godt med Agnes, ..

MEN - Jeg ville være ked af kun at have den mulighed klar, hvis baby så ikke lignede en Oskar, fordi jeg ikke kan forestille mig at have en baby uden navn??

Så hjælp mig, hvilke navne ville i mene passer godt til Agnes?? Det skal helst være noget specielt, og gammeldags, .. Ikke Samuel, Noah, William eller andet mere moderne (: TAK !

- Jeg har som sagt på fornemmelsen at det bliver en dreng.. Og da jeg ventede min datter, sagde min fornemmelse også at det blev en pige, og det gjorde den kinesiske kalender også .. Og denne gang siger den dreng , så det bliver spændende (: .. Men vi er fuldstændig ligeglad med kønnet, så længe baby er sund og rask (:

Tak for jeres hjælp,

Knus Marie, (:

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Drengenavn, HJÆLP !

Annonce