{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Odder X-dream ZIP"
Endelig - Odder Zip :)
Ja jeg fik endelig lokket de gamle til at sponsorer en Odder til mig - det havde hun jo også da hun fik mig ! ;) Fniiiis ! Men men men , de giver gerne til en Odder Zip . Jeg vil SÅ gerne ha X-dream...
Ja jeg fik endelig lokket de gamle til at sponsorer en Odder til mig - det havde hun jo også da hun fik mig ! ;) Fniiiis ! Men men men , de giver gerne til en Odder Zip . Jeg vil SÅ gerne ha X-dream...
Skrevet af: Pnille ! - 30. aug 2011
Odder Zip - Hvilket stel
Jeg har længe været vild med denne model og jeg tror vi skal have sådan en til vores første barn. Men hvilket stel bør man vælge? Standard eller X-dream?
Jeg har længe været vild med denne model og jeg tror vi skal have sådan en til vores første barn. Men hvilket stel bør man vælge? Standard eller X-dream?
Skrevet af: Annemette - Mor til Marco (Født 21.06.14) - 4. aug 2013
Valg af barnevogn
Sidder og kigger på barnevogn vi engang godt kunne tænke os når vi skal have et barn.. Er faldet over disse 3 vogne.. har i lyst til at dele jeres viden og erfaringer omkring disse vogne.. Odder ...
Sidder og kigger på barnevogn vi engang godt kunne tænke os når vi skal have et barn.. Er faldet over disse 3 vogne.. har i lyst til at dele jeres viden og erfaringer omkring disse vogne.. Odder ...
Skrevet af: *Lizette - Nu som mor til dejlige Liam <3 * - 28. dec 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Sætte 2 lamper op 500 kr.
- Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
- Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
- Flydespartel 1.500 kr.
- Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
- Ukrudt fjernes 1.200 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Odder X-dream ZIP