538 visninger
|
Oprettet:
Hejsa tøser {{forumTopicSubject}}
Så vil jeg melde mig under fanerne herinde. Jeg er i dag 8+5 uger henne, og venter tvillinger.
Jeg er 28 år kærsten er 31. Vi har forsøgt igennem et par år. Og har været igennem reagensglasforsøg.
Det er min anden graviditet. Jeg mistede en lille pige i maj måned da jeg var 28 uger henne på grund af svangerskabsforgiftning.
Syntes det er dejligt at man herinde kan finde lidt råd og vejledning. For man står godt nok med 1000 spørgsmål.
Knus Anja
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 466
Det er dejligt at vores gruppe vokser og at vi her kan dele erfaringer og spørgsmål.
Der kører en præsentationstråd, der kan du læse lidt om hvem vi andre er.
Louise
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 156
jeg sidder pt lige og læser på din hjemmeside og kan næsten ik holde tårene tilbage. gud hvor jeg føler med jer. dybeste medfølelse. håber det er okay jeg skriver dette.
men tillykke og velkommen .. knus jannie
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 446
Jeg er så heldig at jeg ikke har oplevet kvalme eller noget endnu. Er kun monster træt og skal tisse hele tiden.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 156
ja slap af og nyd det .. ; ) jeg havde det også meget svært i starten og kunne næsten ikke tro at vi skulle have lov til at beholde de to. så jeg gik og forberede mig på det værste hele tiden.. hadede når folk sagde det nok skulle gå , for nej det er ik kun naboen det går ud over... mit første besøg hos jordemoderen var en stor psykolog time for jeg kunne kun tænke i frygt og turde ikke knytte mig til maven.. så heldigvis slog hun i bordet og fortalte at uanset hvor meget jeg prøvede på at beskytte mig selv , kunne det ikke undgås at være knyttet til dem, så jeg kunne lige så godt begynde at åbne op og holde af... og det har jeg gjort og er meget mere afslappet nu...
det skal så lige siges at jeg læste og læste triste historier (som din egen) hver dag og derfor blev jeg nok endnu mere angst som dagene gik.. : ( din historie er den første i mange uger...
så hver du glad for at du nu har dobbelt op og nyd hver dag. : )
Hejsa tøser
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside