Jeg kender koennet! {{forumTopicSubject}}
Ja, soereme om ikke det var hele turen vaerd at tage ind til den klinik, selvom vi brugte et par dage.
Jeg havde rimelig lave tal, men han sagde alt var find og fornemt. Mit barn vejer ca. 66gram og har 5 fingre og fem taeer. so far so good
Derudover rykkede han min termin frem 4 dage.
Og vi fik en 10 billeder med hjem, samt en dvd af hele forloebet ;-D og saa sagde han at man foerst kan faa koennet af vide i uge 15. For saa 5 min senere at fryse billedet fast og sige... I skal have en dreng!!
Jeg spugte om han var 100% og han sagde han var 85%
Damn..... 12+6 og allerede kunne han se koennet.....
I kan se billedet, han froes fast af min dreng i mit fotoalbum og se hvad I tror
Min kaereste er ovenud lykkelig... jeg havde haabet paa en pige, meeeen saa laenge knaegten er sund og rask er alt som det skal vaere
God weekend
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Jeg har ikke spurgt kæresten, men regner med bare at spørge jordmoderen, og sidne kæresten skal med får han ikke noget valg XD
Jeg vil gerne vide det fordi så er det nemmere når man skal købe ind til baby
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 466
Jeg skal scannes på tirsdag - og håber lidt de kan fortælle os om det bliver piger eller drenge... men mon ikke de kan, når nu de kunne se det på dine billeder....
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
Det er ikke for at ødelægge stemningen og alt det der ..
Men har lige set på dit billed og har selv fået et magen til og det er ikke en tissemand det er et ben...
Men når de siger det er en dreng så er det nok
Tillykke med det
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 671
hvis benet vendte ned af / og hjertelig tillykke med din knaegt *smiler*
glaeder mig til at hoere hvad I andre har i jeres mavser!!
jul 2008
vende hovedet den anden vej ?
tror os det er en dreng vi skal have men vi får det afvide den 5 januar ellers koster det omkring 1200 kr...
sep 2008
nej det ben der stikker op, det ville vende nedaf ,hvis det var en pige iflg min læge ... men vi må se - han lød ret sikker i sin sag. Personligt håber jeg jo på en pige, meeeen stoler på lægen. tror han har prøvet det en del gange før
jul 2008
Så må vi jo se om han har ret når vi skal scannes næste gang om lægen Havde ret
Men vi vil bare have en sund og rask lille baby
sep 2008
Jeg kender koennet!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside