Opdatering {{forumTopicSubject}}
Hej.
Ja jeg har ikke været på længe.. hihi har nemlig fundet mig en fyr.. Og ja som min far siger.. jeg forstår ikke du kan score med den store mave der er jo ikke meget bikini form over dig ! næ men det er nu lykkes alligevel.
De to sidste uger har jeg dog haft blødt en lille smule i forbindelse med sex eller efter sex. I dag var det rigtigt meget, kontaktet så fødegangen men de mente jeg skulle se tiden an og det nok bare var tegn blødning. Så jeg ser tiden an. Tror dog at min slim prop er gået her til aften, det var en meget slimet klat fyld af blod så noget special ud. Jeg har lidt det "luksus problem" at jeg har haft pluk veer i lang tid men jeg mærker dem ikke pludselig er min mave bare hård, kan dog mærke det er oftere, Så nu må vi se om der ikke sker noget den næste uge.
mvh Line 38+6
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Altså ikke på din nye fyr, men tillykke med ham alligevel. Men på din tegnblødning. Og på at dine plukveer bliver til rigtige veer...
Håber din nye mand er der og støtter dig..
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Mette håber godt nok for dig at der snart sker noget... man bliver så utålmodig af at gå og vente
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Men det med slimen har jeg jo prøvet hundret gange før, så er ikke fordi det er et super tegn... Men håber at have født til på tirsdag hvor jeg rigtig her termin.....
aug 2008
mar 2008
mar 2008
mar 2008
mar 2008
I nat kl halv tre gik mit vand og har sivet lige siden.. kl fem syntes jeg kun der var en to-tre min mellem mine veer, så ringer til faren og får lidt at spise også kørte jeg ud til ham. Nu sidder jeg så her og syntes der er ca 4-5 min mellem nu da det gik lidt i selv igen. Har snakket med føde afdl og jeg skulle se om jeg kunne få noget søvn også ringe her til morgen igen
mar 2008
aug 2008
Opdatering
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside