937 visninger
|
Oprettet:

7. jul 2010 Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
30+0 {{forumTopicSubject}}
uuhh så er jeg 30+0 i dag.. kun 10 uger til termin synes det vildt..
og her sidder vi INTET er på plads tøjet ik engang vasket eller noget... værelset er ikke lavet, og ja sengen står stadig skildt ad ovre i laden fuck jeg føler vi er bagefter... hih
og så har vi så fået den melding på sygehuset i fredags fordi lillesøster ikke vil tage på hun er nu 30% for lille (10 dage før, altså mandagen ugen før var hun 26% for lille) at vi risikere de tager hende ud før så nøj jeg føler det kommer tæt på nu
jun 2012
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 139
Virkelig vildt, tiden går SÅ stærkt.
Er trist hun er så meget for lille.
I din første graviditet da din bebs var lille, blev der da også lavet ekstra vægtscanninger osv?
Jeg var til JM i uge 28 hvor hun skønnede min lillefis til også at være lille og mit symfysemål var ikke vokset i 3 uger. Hun sagde vi skulle holde øje med det, men gav mig først en tid igen i uge 37.
Jeg får ENDELIG nyt gulv i babyværelse på onsdag og så kan vi rigtig gå i gang
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 272
Jeg været ved JM to gang, kan ikke huske hvornår men den ene var tidligt i gravidliteten og den anden har jeg lige været til.. også skal jeg til hver uge i november. Er jo sat til d. 1 decemeber.
Skal til sukker ting (kan ikke huske hvad det hedder) i morgen, og er lidt nervøs for det. Hun er skudt til at veje 35-3700 g når hun kommer ud, er jeg lidt bange for at det er modsat og hun så bare er kæmpe stor.. Hendes far var kæmpe stor, da han kom til verden. Han var ikke en baby med et barn!
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Det er så derfor de er så obs på det denne gang, for der er intet der tyder på hun er så lille udover de mål de laver når jeg bliver scannet.. da jeg blev scannet i fredags viste den på skærmen jeg var 27+2 som det højste så det jo ret lille
Jeg har kun været til JM 2 gange, en gang da jeg var omkring 20 og så her den 14 september var jeg afsted og skal ikke igen før i november.. synes det utrolig lidt i forhold til sidste gang.. men gør mig ikke meget synes min første jm var dum og hende jeg har nu (skiftede fra sidste gang til den her gang) hun er ikke meget bedre dog lidt flinkere.. så gør mig ikke så meget jeg ik så tit skal afsted... så længe jeg kommer til alle de scanninger og de giver mig LIDT ro på at lille pigen har det godt
årh snyd.. ej vi skal "bare" have sat en væg op inde i stuen og VUPTI så har vi sørme børneværelse
Kate - Hih du skulle se mig, er allerede en flodhest og min mave er mere end i vejen ALTID, synes ik jeg kan komme til for den når jeg skal skifte vores prinsesse og når hun skal ned i sengen så den også i vejen og når jeg skal op fra liggende stilling.. armen for fisen hvor er den bare træls
apr 2012
Også fik hun vente det om til at jeg var ikke kunne vente med at komme ud og drikke og gi den gas igen.. Da jeg ikke var helt enig med hende i at jeg skulle amme fuldt ud i 1år. Hun gjord mig sku helt mundlam, da jeg ikke har travlt med at jeg skal i byen osv. drak heller ikke rigtig før jeg blev gravid. Så gjord mig sku lidt ked af det.. :'/ var hvert falde glad for kæresten var der til at svar igen, for han ved da i det mindst hvordan jeg har det..
jul 2010
Den første jeg var inde ved var så sød at sige til mig "Ja du er jo svært overvægtig så du skal ikke spise for meget" - Ja tak ved da godt jeg er overvægtig men vejer altså ik over 100 kg endnu så vil ikke mene det er er svært overvægtig eftersom jeg også er 173 høj ca
så da min kæreste tideligere har haft et stofmisbrug (før vi fandt sammen) og det jo stod i min gamle journal med vores datter at FØR vi mødte hinanden havde han haft et misbrug så siger hun så "kan man regne med din kæreste ikke er misbruger endnu ? og hvad med dig egentlig tager du stoffer?" blev SÅ sur over det besøg...
det passede hende så heller ikke at jeg ik ønsker at amme... men ja tror ligesom hun fandt ud af hun bare kunne lukke r*ven og skrive hvad jeg sagde så jeg kunne komme ud af døren..
Hende jeg var ved denne gang var så en del flinkere for jeg sagde også til hende at jeg gerne ville vide hvad hende den anden havde skrevet da hun havde sagt sådan og sådan til mig, der blev hende den anden også helt stødt over det jeg fortalte og undskyldte på hendes vegne.. men hun var alligevel en smule sippet overfor mig
apr 2012
Min kæreste har ellers også været på afvænding 2 gang, sidst da han var 19år, blev 24år her i sommeren, og det har de overhovedet ikke spurgt om overhovedet..
Hun sagde faktisk at vi hørte ind under de normale, hun sagde at man blev delt ind i grupper, efter hvor man var i livet. Så man kom i mødregruppe med nogen som var det samme sted i livet som en selv..
jul 2010
vi fortalte selv det til Jm ved første besøg da hun gerne ville høre lidt om vores fortid og ja man ved jo at hvis en tidligere misbruger bliver presset kan han/han sagtens falde tilbage, så vi valgte at få det til at stå så vi ligesom havde nemmere ved at trække hjælp den vej på hvis det skulle blive nødvændt, det gjorde det så heldigvis ikke men den anden jm mente så lige hun skulle sige tingene sådan.. det gjorde mig virkelig sur sådan noget, også at hun så havde skrevet han VAR misbruger og ikke tidligere misbruger... vi er så kommet ind i et projekt hvor man har samme jm og læge osv og der er tilknyttet misbrugskonsulenter også, det var faktisk fordi vi igen jo venter en lille pige men det er et projekt på Herning sygehus med unge forældre, hvor der er tilbud til folk med små børn, eller problemer i forhold, eller ja misbrugsproblemer (også tidligere) vi sagde godt nok kun ja for at ligesom få noget hjælp til det med lillesøster er lille og så fordi Gabriella er lille og under 2 år kan hun heldigvis også komme med i det
Okay ej smart nok de deler ind ind efter hvem man kan passe til.. det har de ikke gjort i Herning kommune, og ved faktisk ikke om de gør det i Silkeborg kommune...
apr 2012
var bange for at jeg vil komme i en gruppe med meget unge mødre, som ikke ved hvad de vil med deres liv og knap er flyttet hjemfra osv. det magter jeg ikke lige. Håber da jeg vil får nogle veninder fra mødergruppen, er blevet lidt venneløs på det sidste, (men sån er det vel, når man ikke gider med i byen osv) så kunne godt bruge nogle nye bekendtskaber..
apr 2012
synes det var lidt meningsløs, for på det tidspunkt var han gået fra 20 til 8 smøger om dagen.. og han sagde at han gerne vil holde helt til den lille kom men at han gerne vil gør det i sit eget tempo.. og ja nu ryger han kun når folk tilbyder ham i skolen, og når han ellers har været i byen.. Jeg er sådan set ligeglad om han ryger, bare han ikke gør det indenfor..
jul 2010
Da vi ventede Gabriella havde vi den sødeste JM som gerne ville høre lidt om vores liv og ja hvordan det havde været, alt lige fra hvordan vi havde mødt hinanden og hvordan vi havde det nu og sådan rigtig sød jm det lyttede og gav gode råd og ideer og alt muligt
Denne gang har jeg haft to.. en sæk og en ældre sippet jm
jun 2012
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 139
Skal til privat fødselsforb. 4. november, det glæder jeg mig vildt til
jul 2010
Nej skal ikke til noget, der bliver holdt fødselsforberedelse men gider det ikke, det var vildt nederen sidste gang jeg var afsted og ja fik set hvor fødegangen er .. denne gang ved jeg det
apr 2012
Og ja, så skal vi også til rundvisning, på fødegangen, barselgangen og patienthopitalet.
30+0
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside