5. apr 2012 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 272
3D/4D scanning i dag <3 {{forumTopicSubject}}
Hej december mums!
Har været til 3D scanning i dag, ejj det er da bare hyggeligt!
Vi fik rigtig mange detaljer om hende ansigt..
Det ser ud til hun har mine markeret kindben + mine æblekinder og min næse. Og faren synes også hun har mine ben, ved så ikke om det er godt eller dårligt..
og hun ser ud til at vil have ligeså meget hår på hovedet, som sin far da han var baby.
Synes faktisk det er lidt uhyggeligt, vis man tager mine baby billeder frem skulle man næsten tro det var mig der lagde derinde.. Så nu glæder jeg mig bare til at se hvordan hun ser ud, så'n helt "rigtig"
Når hun kommer..
Har et album, i kan kigge forbi vis i vil. Vil gerne se jeres billeder vis i har været af sted eller vis i skal af sted..
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Vi har snakket om den 3d scanning som jeg jo egentlig gerne vil have.. men nu skal vi til scanning i næste uge, og ugen efter igen for at se hvordan lillesøster tager på.. og evt rende til scanning på sygehuset hver 2 uge så ved ikke helt om jeg så ik synes det vil være lidt øv at give 700 kr for en scanning selvom det er 3d og kun alm på sygehuset hvis vi jo så alligevel skal se baby ca hver 2 uge de næste 12 uger
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 143
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 272
jun 2011
apr 2012
Men er da sikker på hun vil gi jer tid hurtigste muligt vis det er..
Afhængere også af hvor din moderkage sidder? Sidst jeg var derinde i uge 14 sad min lige på maven og derfor fik jeg tid her i mandags for så fik man de bedste billeder vis den ikke havde rykket sig..
jun 2011
Ved ikk helt hvordan min moderkage ligger men ved da at jeg meget tydeligt kan mærke og se når hun sparker
apr 2012
Mærker kun voldsomme puf, der hvor min moderkage ligger.
og der hvor moderkagen ikke er, det tydeligere synes jeg, altså om det er et spark eller om det er en fod eller hvad det er
jun 2011
apr 2012
jun 2011
3D/4D scanning i dag <3
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside