{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Flyttet meeeen.. {{forumTopicSubject}}

er lige flyttet her i weekenden.. og ja magter virkelig ikke at rode op og gør rent hele tiden, så vi er ikke kommet så langt, da vi også skal ha gjort rent oppe i den gamle lejlighed.. smiley
bliver alt for hurtig træt..

Er jeg den eneste der har det sån?
Det udmattet mig helt bare at gør ovn og køkkenet rent op i den gamle lejlighed.. det skal også siges det trængte det en kærlig hånd.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flyttet meeeen..
  • #1   18. jul 2012 Jeg har det lige omvendt.jeg er fyldt med energi, men det er jeg som regel altid.
    Så her går ferien på at hygge og få lavet noget af det vi aldrig når i hverdagen.

• #2   18. jul 2012 Yder bare jeg har ferie, så føler jeg at jeg også når noget i hverdagen..
    Plejer også at være aktiv med træning og det hele, men det har taget ekstrem meget på mit energi at være gravid, allerede da jeg var i uge 3, var vi begyndt at under os over hvorfor jeg var så træt.. smiley så fandt vi så ud af 2 uger efter at jeg var gravid.. smiley

Men ja, er også lige først begyndt ikke med at være "syge" og dårlig hele tid, fejlet overhovedet ikke noget de første 3 mrd, men så skulle jeg da lige love for jeg fik ondt i hovedet, kvalme og det hele.. ;'/

• #3   18. jul 2012 jeg har det også tit sådan at jeg ik føler jeg har energi til at gøre tingene, og da min datter jo pt har ferie fra dp skal meget af rengøringen nåes når hun sover, og som vi løber og leger og alt andet når hun er vågen ja så er der ik meget energi når hun så faktisk sover smiley skide usmart faktisk smiley men får da lavet noget, deler det bare godt op hihihi

Kommentér på:
Flyttet meeeen..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce