1.459 visninger
|
Oprettet:

19. maj 2008 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 3 Emner: 46 Svar: 143
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Vito er ved at være en stor dreng, han vejer omkring 12 kg. Han spiser godt er og en meget meget glad dreng!
Han har haft MØB et par gange, og døjer lidt med snotnæse, så vi går til zoneterapi, som har hjulpet rigtig meget på det!
Han har gået i vuggestue i et par måneder, og er rigtig glad for det - han stortrives der bare, og vil aldrig med hjem igen!
Han er bare en super glad dreng, som bliver et år lige om lidt! Om 14 dage helt præcist - det er sgu vildt!
Hvordan går det hos jer??
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 3 Emner: 46 Svar: 143
her går det også rigtig godt med Mikas
Men ellers er han en rigtig dejlig dreng, der bare griner af alting og så er han en smule buttet og det elsker jeg bare
Mikas bliver 1 år her d 19 juli
nov 2010
Når det er sagt, så startede min niece også i VS da hun var 5 mdr, og det har hun bare klaret rigtig flot! Hun stortrives dernede, og har gjort det hele tiden
Vito er også ret tyk.. hehehe, han er meget meget meget glad for mad!
maj 2008
mikas er ikk glad for den vuggestue, han græder HVER gang vi aflevere ham og det er så hårdt..
dengang jeg havde barsel ville faderen også have at mikas skulle gå i vuggestue - så når han havde ham , afleverede han ham og jeg ku gå hjemme uden barn i min barsel,, det har været forfærdeligt..
det er dejligt når basserne er tykke hihi
nov 2010
Det er jeg godt nok ked af at høre!
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Hun kravler, og er ret hurtig når hun har udset sig noget.
Hun rejser sig op ved ting, dog kun op på knæerne. Til gengæld når hun kravler, kan hun finde på at rejse bagdel, og gå på fødderne.
Og så spiser Annesofie alt, hvad hun bliver tilbudt af mad.
maj 2008
Men han mente så at jeg ikk ville kunne passe dem ligeså godt som ham, selvom det altid har været mig der har passet dem..
da jeg kom ud af vores forhold stoppede min depri og jeg har ikk været på piller i 6 måneder nu.. det var simpelthen ham der ødelagde mig..
nu kæmper jeg bare for at få bare den ene adresse, men han vil ikk give sig og han sidder konstant hos hans forældre og klare ikk noget selv.. hvis de er syge er det mig der skal gå til læge med dem og jeg skal betale alt deres medicin selvom han har mange flere penge end mig..
jeg har været udsat for lidt af hvert fra hans side, det er vildt sygt - og man tror man kender folk, men det viste sig at han havde en virkelig sort side.
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
nov 2010
Må ikke være fedt at stå i..
Jeg håber I finder ud af det - også for jeres drenges skyld! Jeg kan se på dit navn at du venter dig igen?
maj 2008
det lyder godt
børn er bare det bedste der findes
ACS:
Skal nok vinde en dag, det er jeg sikker på
Ja jeg er gravid med ny kæreste men ikk særlig langt henne og det var bestemt ikk planlagt, men er bare så glad for det alligevel
går det godt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside