{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  går det godt
  • #1   28. jun 2012 Det går rigtig godt her!

Vito er ved at være en stor dreng, han vejer omkring 12 kg. Han spiser godt er og en meget meget glad dreng!
    Han har haft MØB et par gange, og døjer lidt med snotnæse, så vi går til zoneterapi, som har hjulpet rigtig meget på det!

Han har gået i vuggestue i et par måneder, og er rigtig glad for det - han stortrives der bare, og vil aldrig med hjem igen!

Han er bare en super glad dreng, som bliver et år lige om lidt! Om 14 dage helt præcist - det er sgu vildt!

Hvordan går det hos jer??

• #2   28. jun 2012 det lyder da rigtig dejligt..
    her går det også rigtig godt med Mikas smiley han har så gået i vuggestue fra han var 5 måneder, pga. hans far ville have det, da vi gik fra hinanden. så det er jeg lidt ked af, men sådan er det ...

Men ellers er han en rigtig dejlig dreng, der bare griner af alting og så er han en smule buttet og det elsker jeg bare smiley
    Mikas bliver 1 år her d 19 juli smiley

• #3   28. jun 2012 Wow! Hvorfor insisterede han dog på det? og hvordan kan det være han havde bopælen, det plejer da ikke at være sådan?

Når det er sagt, så startede min niece også i VS da hun var 5 mdr, og det har hun bare klaret rigtig flot! Hun stortrives dernede, og har gjort det hele tiden smiley

Vito er også ret tyk.. hehehe, han er meget meget meget glad for mad!

• #4   28. jun 2012 jeg flyttede fra adressen og troede at jeg kunne tage og flytte børnenes adresser med mig, men det kunne jeg ikke .. så nu har vi været i retten og han vandt adresserne via løgne, så nu har jeg anket sagen og nu skal vi i landsretten i stedet for. og der håber jeg at deres løgne ikke kan vinde over moder kærlighed.

mikas er ikk glad for den vuggestue, han græder HVER gang vi aflevere ham og det er så hårdt..
    dengang jeg havde barsel ville faderen også have at mikas skulle gå i vuggestue - så når han havde ham , afleverede han ham og jeg ku gå hjemme uden barn i min barsel,, det har været forfærdeligt..
    det er dejligt når basserne er tykke hihi smiley

• #5   28. jun 2012 Det lyder godt nok som en underlig måde at tackle det på! Hvorfor i alverden vil han dog gøre sådan, i stedet for at lade barnet gå hjemme, mens du gik hjemme? Det lyder fuldstændig vanvittigt altså :S

Det er jeg godt nok ked af at høre!

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #6   28. jun 2012 Her går det også fin. Annesofie startede i vuggestue den 1. maj. Det tog 2 dage, så var hun kørt ind. Hun har været vant til at komme der, da storebror rykkede op i børnehave, den 1. maj.

Hun kravler, og er ret hurtig når hun har udset sig noget.

Hun rejser sig op ved ting, dog kun op på knæerne. Til gengæld når hun kravler, kan hun finde på at rejse bagdel, og gå på fødderne.

Og så spiser Annesofie alt, hvad hun bliver tilbudt af mad.

• #7   28. jun 2012 jeg havde jo en depri da jeg var sammen med ham og havde det virkelig ikk godt.. jeg var langt ude, men har altid sagt at jeg aldrig ville gøre mine børn noget ondt.. aldrig nogensinde...
    Men han mente så at jeg ikk ville kunne passe dem ligeså godt som ham, selvom det altid har været mig der har passet dem.. smiley
    da jeg kom ud af vores forhold stoppede min depri og jeg har ikk været på piller i 6 måneder nu.. det var simpelthen ham der ødelagde mig..

nu kæmper jeg bare for at få bare den ene adresse, men han vil ikk give sig og han sidder konstant hos hans forældre og klare ikk noget selv.. hvis de er syge er det mig der skal gå til læge med dem og jeg skal betale alt deres medicin selvom han har mange flere penge end mig..

jeg har været udsat for lidt af hvert fra hans side, det er vildt sygt - og man tror man kender folk, men det viste sig at han havde en virkelig sort side.

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #8   28. jun 2012 Puha, det lyder hårdt.

• #9   28. jun 2012 Lyder godt nok også som en drøj omgang! :S puha da!

Må ikke være fedt at stå i..

Jeg håber I finder ud af det - også for jeres drenges skyld! Jeg kan se på dit navn at du venter dig igen? smiley

• #10   29. jun 2012 Helle:
    det lyder godt smiley de er nogle værre basser smiley
    børn er bare det bedste der findes smiley

ACS:
    Skal nok vinde en dag, det er jeg sikker på smiley
    Ja jeg er gravid med ny kæreste men ikk særlig langt henne og det var bestemt ikk planlagt, men er bare så glad for det alligevel smiley

Kommentér på:
går det godt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce