{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

ekstra scanning {{forumTopicSubject}}

Ja så har jeg været til den ekstra scanning jeg fik pga. jeg var nervøs over mine tal.

Jeg kom ind til en overlæge i stedet for jordmor. Hun tjekker åbenbart mere og grovede end en jordmor..Hun kiggede hjerte igennem det var fint , så kiggede hun hjerne den så også fin ud og så kiggede hun ansigtsformen den så også fin ud.. så alle de træk der tit vil forkomme ved DS kunne ikke ses så det er kanon, så jeg er ikke nervøs mere.. Jeg fik så gratis to billeder det ene i 3d og et alm dejligt, jeg så forresten også meget af det i 3d det plejer de ik at gøre, men det er nok så de bedre kan se det hele....

Og jeg så spurgte jeg efter køn, hun sagde at alle i den børn har en tabt som kunne ses spørgsmålet var bare om hvor stor de er heheh og ja på min virkede den for stor til en pige, så jeg skulle nok regne med en dreng ehehhe smiley
Dejligt så har jeg en af hver kanont..

ses billeder her http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1451

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ekstra scanning
  • #1   4. nov 2008 Ej hvor godt at der ikke var noget galt og at det så fint ud!

Det bliver spændende om overlægen havde ret i at det er en dreng. Vil du have sikrere svar når du når længere hen hvis de kan se det når du skal til Misdannelses scanning eller venter du til du føder?

Dejlige nyheder smiley

• #2   4. nov 2008 ej vil gerne have det at vide næste gang også så er jeg er lidt mere sikker på det er en dreng heheheh

• #3   6. nov 2008 Ja det er da også rart at vide hvad man må købe.

jordeemoderen sagde at hun troede det var en pige ved mig men barnet samlede benene så det var svært at se. men fik det konstateret at det var en pige til 3D scanning i forgårs. Hvis de er meget usikre siger de vidst slet ikke noget, og hvis de siger at de mener det er en dreng er der meget større sansynlighed for at det er en dreng end hvis de siger det er en pige. Tisseren kan godt gemme sig så de tror det er en pige men hvis tappen er der er det sjældent de tager fejl, så hvis de siger de mener det er en dreng plejer det at være ret sikkert

• #4   6. nov 2008 js det er ikke dårligt så har jeg nemlig en af hver heheheh

Kommentér på:
ekstra scanning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce