{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Lukning af dagplejere i Esbjerg Kommune {{forumTopicSubject}}

Der er nok nogen herinde der ikke bliver berørt af det, men for dem der gør det er det desværre en realitet at Esbjerg Kommune vil nedlægge 303 dagplejepladser i hele Kommunen.. Det svarer til 75 dagplejere..

Hvis i vil være med i kampen mod nedlæggelsen kan i skrive under her:

http://www.skrivunder.net/red_dagplejen_i_esbjerg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lukning af dagplejere i Esbjerg Kommune
  • #1   1. jun 2012 det sker jo dersværre alle steder... det er billigere for kommunerne, at omlægge til daginstitutioner med børn fra 0-6 år og nedskære en dp som arbejder over 45 timer i ugen og skal have løn derefter også selvom at det er en uuddannet dp - der bliver tænkt kroner og øre... Jeg ved at kolding og haderslev kommune også lukker dp ned og laver de såkaldte småbørnsgrupper i stedet for....

• #2   1. jun 2012 Jeg synes ikke det er i orden.. Jeg har erfaring med at vuggestue er langt fra godt for alle børn.. Og når de nedlægger så mange pladser mener jeg ikk de kan tilgodese alle børns behov.. Vi har fx en søn der er født for tidligt, og det ville IKKE have været godt for ham at komme i vuggestue.. Hvis jeg igen føder før tid, vil der højest sansynligt ikke være plads til mit barn i dagplejen pga nedskæringerne og hvem skal så varetaget mit nye barns behov?? Det skal vuggestuerne og det mener jeg ikke de er rustede til.. Desværre..

• #3   1. jun 2012 kan sagtens følge dig og det er de forkerte steder de sparre - men det er desværre ved at blive en realitet i dagens danmark - der bliver kun tænkt kroner og øre og IKKE hvad der er bedst for ungerne....

Kommentér på:
Lukning af dagplejere i Esbjerg Kommune

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce