{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.865 visninger | Oprettet:

nogen der har prøvet noget lignende? {{forumTopicSubject}}

hej piger! dette er kopieret fra baby.dk, hvor min veninde skriver. jeg lovede hende, jeg ville kopiere det ind her, så hun kan få råd fra i skønne kvinder herinde også smiley ..
hendes tråd:

hej alle.

i får lige hele min historie;

jeg smed ppillerne den 24. november 2010 og fik min mens den 26. november, som varede 2-4 dage, som normalt. så blev jeg gravid, hvor en scanning og beregning viste, ægget havde sat sig fast omkring den 10. december. jeg nåede at blive 9+4, inden jeg mistede, og der blødte jeg i 12 dage. jeg begyndte at bløde omkring den 26. januar.
jeg har en veninde, som blev gravid cirka samme tid som mig og mistede faktisk præcis samme dag som mig. og hun fik sin mens ca. den 28. februar, og det har kørt normalt lige siden.
jeg har ikke haft mens siden da. jeg var ved lægen den 16. marts, hvor han tjekkede urin, og der var jeg ikke gravid.
egentlig har jeg ikke haft min mens siden november, blødte kun under min sa, hvilket lægen ikke kaldte for mens.
jeg var til scanning på sygehuset kort efter min sa, for at få tjekket, om det hele var kommet ud, hvilket det var, og tallene i blodprøverne var helt fine!

jeg har gået og haft en del kvalme og sure opstød, en masse smerter i mit underliv. ikke helt ligesom mens smerter, men det har gjort rigtig ondt. jeg har haft smerter ved samleje, hvilket jeg normalt heller aldrig har haft. jeg er konstant sulten, og jeg plejer ikke at spise andet end frokost og aftensmad, men nu skal jeg spise konstant, fordi jeg er så sulten hele tiden. bare idag har jeg spist en tallerken salat, en sandwich, flødekartofler fra igår og aftensmad - det er VIRKELIG meget for mig! .. efter aftensmad er jeg vildt oppustet, og min mave føles "tung".
dette har varet i 14 dage til 3 uger, cirka.

burde jeg prøve at tage en test igen, eller tror i, der er er noget helt i vejen?

jeg ved godt, at der kan gå op til ½ år efter sa, før mens kommer igen, da dette er min 2. sa. dog har de andre sa'er ikke påvirket min krop, og mens er kommet efter sa, præcis som den skal.

jeg føler mig ikke stresset på nogen som helst måde, og jeg har meget andet end en graviditet i hovedet lige pt.

er der nogen af jer, der har prøvet noget lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der har prøvet noget lignende?
  • #1   2. apr 2012 det skulle stå, hun sidst havde mens den 16. november 2011 og IKKE 2010. smiley

• #2   2. apr 2012 Kan kun sige, at det er normalt, at der går længe, før ens mens kommer efter en SA.
    Derudover tror jeg ikke på graviditet ved en negativ test for en lille mdr siden.
    Men det er vel ikke værre, end at din veninde tisser på en pind mere, og får den tanke slået ud af hovedet? smiley
    Tror det psykiske spiller ind her smiley

• #3   2. apr 2012 jeg skal ikke kunne svare på, om det er det psykiske der spiller ind smiley har spurgt hende, hvor hun sagde, hun ikke tænker over det, dog har hun en anden veninde, som tit spørger ind til det - så på den måde tænker hun vel over det? smiley
    men har bedt hende tisse på en pind, så hun kan få et svar smiley

• #4   3. apr 2012 God ide smiley

Kommentér på:
nogen der har prøvet noget lignende?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce