{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Første gang.... {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan var det første gang i var gravide? Hvornår mærkede i liv? Hvornår begyndte det at kunne ses "sådan rigtigt" på maven at den gemte på et vidunder? Jeg går og venter og venter. Og tænker flere gange dagligt gad vide om den overhovedet lever stadig?? smiley Kan baby godt være gået bort og stadig være derinde uden at man har blødt eller haft ondt? Har et par dage haft lidt muren og rumlen i maven, og mine egne bukser er begyndt at stramme men syns ikke jeg kan se noget. (jeg er ikke modeltynd men heller ikke tyk. Har lidt romantiske håndtag men det er også det)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første gang....
  • #1   26. mar 2012 Altså, hvor langt er du henne? For her kan man heller ik rigtig se noget - jeg kan i hvert fald ik selv smiley

Tror bestemt ik du skal være bekymret. Det er normalt, at man bliver lidt utålmodig mht. at maven begynder at vokse, når det er første graviditet smiley

• #2   26. mar 2012 Første gang mærkede jeg liv 17+6 og fik først mave påomkring uge 26

• #3   26. mar 2012 Har du ikke været til nf? Første gang mærkede jeg liv i uge 19 og det var vel også først der maven så rigtig gravid ud om morgenen også.

• #4   26. mar 2012 Jeg er i dag 16+5. Jo har været til nf og der var fuld gang i den. Tror bare det er øverst oppe den er gal ved mig smiley det tog ca 6 måneder at blive gravid i vi har problemer i min familie med det, plus min kæreste har sklerose og sidder i kørestol så vi var jo bange it at det slet ikke kunne lade sig gøre (bla fordi han jo sidder ned altid, og hans sæd så altid er varmt) så tror bare man nu er så panisk for at der skal ske noget. Jeg venter spændt til d 12/4 til næste scanning smiley min veninde siger man godt kan se på min mave at den vokser, det bare ikk godtnok når jeg ikke selv kan smiley

• #5   27. mar 2012 Anden gang mærkede jeg liv 15+ og fik mave på omkring uge 18. Her 3. Gang kunne det allerede ses i uge 10, men liv er der ikke ret meget af. Jeg har mærket nogle små bobler, men det har kun været 3 gange og er 16+2, så jeg ville da meget gerne snart kunne mærke noget.

• #6   27. mar 2012 første gang jeg ventede mig var jeg rimelig tynd, havde lide tabt mig 15 kg inden, så med helt flad mave og godt trænet, samt i rigtig god form.

Jeg blev gravid slut februar og da jeg blev student i juni kunne man stadig ikke se jeg var gravid som sådan, jeg var knap 16 uger henne da maven begyndte at bule, kunne mærke min datter fra jeg var 14 uger henne (meget tidligt som førstegangs)

her anden gang er jeg nu 16 uger henne, har mærket den lille lidt, men slet ikke daglidt som jeg gjorde sidst - håber det snart kommer - jeg har mere på sidebenene denne gang, men man er så småt begyndt at kunne se en fin lille bule på maven, så igen er jeg ret langt henne, før det kan ses.

du kan kigge forbi mine album der kan du se billeder af min mave, hvordan den voksede, fik det meste af maven de sidste uger - samt alle strækmærkerne, som jo også er arveligt med den mængde smiley

• #7   27. mar 2012 jeg havde stor mave da jeg var 11-12 uger henne, og er nu i 16 uge og har mærket baby et par uger efter hånden, stor møffel vi har

• #8   27. mar 2012 Du har ingen ting at bekymre dig om er jeg ret sikker på - der kan sagtens gå nogle uger endnu før du mærker baby og det samme med den runde mave..

Jeg kunne mærke liv 1 gang i uge 17 mener jeg, og jeg kunne skjule maven på arbejdet til jeg var - mener jeg begyndte at få kommentar omkring uge 24...

Nu er er jeg 15+6 og har lige fået atvide i dag af min faster om det var en kæmpe baby der gemte sig derinde for hun synes at sidste lignede jeg bestemt ikke gravid og det har hun ret i maven er begyndt at vokse og de gør lidt nar af mig på arbejdet pga min lille tykke mave smiley

Jeg har mærket liv i 3 uger tror smiley

Kommentér på:
Første gang....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce