552 visninger
|
Oprettet:
lidt herfra {{forumTopicSubject}}
Har ikke været specielt aktiv herinde det sidste stykke tid, jeg har fået en fødselsdepression og skal til en samtale hos lægen ang lykkepiller, så må vi se hvad hun siger. Har det sq elendigt men det skal nok gå det hele. Min kæreste og jeg bor ikke sammen, men er blevet enige om at flytte sammen igen og så har han fået job d 1-4 så LÆKKERT ..
Havde i mandags Sp og Chelsea Vejer nu 5,2 og er 58 cm ellers en fin og glad pige som er helt med i udvilklingen ..
Hvordan går det hos jer andre ??
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Det lyder da ikke særligt godt med dep
De fraråder ellers lykkepiller.. Så stop hvis du får selvmords tanker osv som de godt ka have som bivirkning..
Her går det fint nok..
Men er meget urolig om aften når drengene kommer hjem.. Så toffer faderen rundt med hende.. Så jeg ka lave mad osv.. Og så kommer hun over til mor.. Det er åbenbart kun hende som dur
Regner med at hun ska gå i dagpleje når den tid kommer .. Min søn gik i vuggestue..
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
her går det både op og ned.
min store søn har liiie haft skoldkopper og er først ved og være oven på nu han må komme i dp igen i morgen. han har også haft et totalt blodsprængt øje som nu heldigvis ser fint ud igen...
min lille pige vokser godt men er møgforkølet plus hun har øjenbetændelse så hende drypper vi....
også er der jo mig med fødselsdep og min mand som stadig kæmper med og acceptere sin adhd.
i det mindste er min datter ovre sin kolik.... så det har da lysnet på vores hverdag.... nu vil jeg bare gerne helt over alt det andert sygdom her da vi jo holder barnedåb her den 8 april.
jun 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 62 Svar: 416
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
uha da det lyder ikk så rart hverken for dig eller manden.... men hvor er det dog dejligt og høre at han er så tålmodig med diiig... det virker som om han er rigtig forstående.....
lidt herfra
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside