{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

lidt herfra {{forumTopicSubject}}

Har ikke været specielt aktiv herinde det sidste stykke tid, jeg har fået en fødselsdepression og skal til en samtale hos lægen ang lykkepiller, så må vi se hvad hun siger. Har det sq elendigt men det skal nok gå det hele. Min kæreste og jeg bor ikke sammen, men er blevet enige om at flytte sammen igen og så har han fået job d 1-4 så LÆKKERT smiley ..
Havde i mandags Sp og Chelsea Vejer nu 5,2 og er 58 cm ellers en fin og glad pige som er helt med i udvilklingen smiley ..
Hvordan går det hos jer andre ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt herfra
  • #1   21. mar 2012 Hej smiley

Det lyder da ikke særligt godt med dep smiley og noget posetivt er da at i har fundet ud af det igen smiley
    De fraråder ellers lykkepiller.. Så stop hvis du får selvmords tanker osv som de godt ka have som bivirkning.. smiley (det er bare hva de fortæller i nyhederne lige for tiden)

Her går det fint nok.. smiley Luca gik jo 13 dage over og er 6 uger og vejer 5 kg lige ud og 57 lang smiley og følger med i udviklingen.. smiley fin kontakt..
    Men er meget urolig om aften når drengene kommer hjem.. Så toffer faderen rundt med hende.. Så jeg ka lave mad osv.. Og så kommer hun over til mor.. Det er åbenbart kun hende som dur smiley

Regner med at hun ska gå i dagpleje når den tid kommer .. Min søn gik i vuggestue..

• #2   21. mar 2012 er ked af og høre du har fået fødsels dep.... kan trøste dig med og fortælle du ikk er den eneste... jeg er også på antidepressiv nu...

her går det både op og ned.
    min store søn har liiie haft skoldkopper og er først ved og være oven på nu han må komme i dp igen i morgen. han har også haft et totalt blodsprængt øje som nu heldigvis ser fint ud igen...
    min lille pige vokser godt men er møgforkølet plus hun har øjenbetændelse så hende drypper vi....

også er der jo mig med fødselsdep og min mand som stadig kæmper med og acceptere sin adhd.

i det mindste er min datter ovre sin kolik.... så det har da lysnet på vores hverdag.... nu vil jeg bare gerne helt over alt det andert sygdom her da vi jo holder barnedåb her den 8 april.

• #3   21. mar 2012 Puha Diana lyder som om alt er imod jer PT. Sådan er det også her. Min kæreste er nok verdens mest tålmodige mand, jeg gik i raseri for leden uden sko og jakke, havde bare brug for en pause fra mig selv, han blev så bekymrede at han ringede til min mor som kørte ud for at finde mig (han kunne jo ikke forlade to små børn).. Jeg rigtig led ved ham men han holder i og støtter.

• #4   22. mar 2012 jaaa her er tingene pt rigtig meget imod os men jeg er glad hvis bare det vender inden dåben...... vil helst ha nogen glade og friske børn den dag....

uha da det lyder ikk så rart hverken for dig eller manden.... men hvor er det dog dejligt og høre at han er så tålmodig med diiig... det virker som om han er rigtig forstående.....

Kommentér på:
lidt herfra

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce