22. feb 2011 Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 36 Svar: 223
De satans kilo.. HJÆLP! {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg er sikkert ikke den eneste som stadig ligger inde med nogle overflødige kilo og kampen om at smide dem..
Hele 10kg faktisk.. SUK..
Mit problem er at der simpelthen ikke sker en skid!!
Jeg holder sukker og hvede på et minimum, løber 4km tre gange om ugen, spinner én gang om ugen, går til efterfødselsgymnastik én gang om ugen og går 4km hver evig eneste dag.. og... INTET!!
Jeg har altid haft meget svært ved at tabe mig, og utrolig nemt ved at tage på (super sammensætning ), men graviditetkiloene er smpelthen en krig mellem min krop og jeg. Motivationen daler for hver gang jeg står på vægten og der ikke er sket noget, jeg har lyst til at give op, men synet af min egen krop kan næsten få tårerne til at rulle, så jeg bliver stædigt ved..
Jeg er efterhånden nået til punktet hvor jeg har lyst til at ligge armene over kors og sige: "Så holder jeg bare op med at spise til jeg har tabt mig" Hvilket aldrig ville kunne lade sig gøre, da jeg er utrolig glad for mad
Så please piger, hvad pokker gør i for at smide kiloene?
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 36 Svar: 223
Jeg har heller ikke tabt mig mere end hvad man nu taber i forbindelsen med fødslen.
Jeg har også flere bekendte som stolt fortæller hvordan de hoppede i deres eget tøj kort efter fødslen uden at gøre noget for det. Det er simpelthen så frustrerende når man selv synes man kæmper på livet løs bare for at der skal ske en lille bitte smule.
Jeg ligger også stadig i størrelsen mellem mit eget tøj og graviditetstøj, og jeg valgte at gå ud og købe en lille smule i en størrelse større end jeg normalt bruger (bare nogle toppe og leggins), fordi jeg synes bare det hev motivationen endnu mere ned at gå rundt i mit ventetøj endnu
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Nogle ophober nemlig fedt imens de ammer fordi kroppen gemmer til strenge tider, hvis du forstår
Jeg tabte mig først da jeg stoppede med at amme.. Men så røg de tilgengæld også på en uge..
Jeg havde godt nok ikke taget på imens jeg var gravid men tabt mig 6 kg, men lidt ekstra vægttab gør jo ikke noget
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
feb 2011
Mor til..: Ej hvor er det bare lækkert, og selvom du måske ikke synes at folk kan se det, så ved du det i hvert fald selv - og det er jo kun et plus til selvfølelsen
jun 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 261
Jeg mangler 20kg fra min normale vægt inden jeg blev gravid første gang(hun er 2 år og 2 mdr)... Og synes bare at vægten står stille
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 87
feb 2011
Her sker der stadig ikke det vilde, så nu har jeg prøvet at invistere i en PowerHoop, og ser om den ikke kan udrette nogle mirakler
feb 2011
De satans kilo.. HJÆLP!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside