{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Fødsels opdateringer :) {{forumTopicSubject}}

Hej piger smiley

Jeg fik slet ikke skrevet herinde efter jeg fødte, men kun ude i det offentlige forum, så jeg kom til at tænke på at det kunne være sjovt, med en liste med opdateringer for hvornår vi har født, hvad vi fik, vægt, cm osv. smiley

Så nu starter jeg smiley

Jeg fødte den 3 Februar (37+0) , en dejlig dreng på 3240 gram og 52 cm smiley Fødslen gik rigtig godt, og vi tog hjem fra sygehuset 2,5 time efter, smiley

Glæder mig til at høre jeres opdateringer, for mon ikke der er flere der har født, eller snart føder smiley

Knus Marie,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødsels opdateringer :)
  • #1   11. feb 2012 hej jeg fødte den 6 feb, 2 dage før termin

vandet gik kl halv to om natten og han er ude kvart i elleve om formiddagen..

da vi kom på GF omkring kl 5 om morgenen, pga mange veer var jeg 7 cm åben.. han kom til verden som stjernekigger så skulle syes bagefter de brugte et par timer på at reperere mig min livmoder ville ikke trække sig ordenlig sammen og jeg blødte meget men de kunne ikke finde ud af hvorfra mistet ca 1,7 liter blod under fødslen så vi var på sygehuset fra mandag ved 5 tiden til torsdag middag da min blodprocent var nede og ramme 3 om onsdagen fik jeg to poser blod om aftenen onsdag ..

han er perfekt og så lækker smiley han vejet 4020 og er 53 cm lang smiley

• #3   22. feb 2012 Jeg fødte den 3. februar, to dage før termin..Den skønneste dreng på 3850 g og 55 cm. Fødslen gik fint:-)

Kommentér på:
Fødsels opdateringer :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce