{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godaften de damer :-)
  • #1   24. jan 2012 Her går det super smiley Leon blev 9 måneder i går smiley Tiden flyver bare afsted smiley

Han vejer nu 9,8kg og er 73cm lang smiley Og spiser rugbrød 2 gange om dagen da han grød strejker smiley Ellers spiser han det samme som os til aften, og en morgen og en aftens flaske smiley

Hvordan går det hos jer? smiley

• #2   24. jan 2012 Dejligt at læse smiley

Herhjemme bliver Waldemar 9 mdr den. 8 feb - så en lille uge endnu smiley Har en lille basse på 12 kg og 76,5 lang smiley

Vi er også på rugbrød dog kun til frokost men han elsker det og specielt alt mad som kan tygges med sine to små tænder. Waldemar får også det samme som os til aften - så det er hyggeligt.

Waldemar er begyndt at kravle og rejse sig op af alt - så er igang med at sikre hjemmet fra a-z smiley Men der sker bare så meget nu, ALT for hurtigt smiley

• #3   24. jan 2012 Er han så oppe i en str.86?? smiley Leon er lige nu i en str.80 men der går ikke lang tid inden han skal i en ny størrelse smiley

Her har vi ingen tænder set endnu smiley Og han kravler ikke, men han "svømmer" på gulvet så han kommer frem smiley

• #4   24. jan 2012 Vi er stadigvæk i str. 80 herhjemme og alt for lange ærmer smiley
    Åhh jah Waldemar svømmede også til en start pg luge pludselig i fredags så kravlede han - hvilke ser så sødt ud smiley men han svømmer stadigvæk da det kan gå hurtigere med at komme frem...

• #5   24. jan 2012 Hehe sødt! smiley Glæder mig til at se Leon kravle smiley

• #6   25. jan 2012 vi har en skøn dreng på 9 mdr her d. 3/2.. ihh hvor tiden dog flyver... men han er 10kg og 75 cm lang smiley tjaaa en lille laaaang Basse :-).. puuha..
    men her spiser claes også hva vi spiser og det går bare super godt smiley
    dejligt at høre fra Jer igen smiley

• #7   25. jan 2012 Dejligt at hører med din dreng sabrina H smiley

Hvornår skal i aflevere jeres små pus i enten dagpleje eller vuggestue ?

JEg har barsel helt fram til 1 august 12 - så Waldemar skal først aflevers 1 juli - hvilke jeg er MEGET glad for smiley Ville slet ikke kunne bære tanken om at måtte aflevere ham nu, da han er min lille skat selvom tiden jo flyver afsted...

• #8   26. jan 2012 puuuha.. ja føler mig som en skidt mor.. men Claes er kommet afsted, kunne ikk holde mig selv ud tilsidst... altså at gå hjemme lige siges jeg næsten hargået hjemme næsten 2½ år, med 2 barsler, så synesdet hele gik op i baby...
    Så det har gjort rigtig meget at jeg er kommet ud blandt andre mennesker og arbejde osv.. smiley
    Og han er SUPER glad for at komme ud til hans DP mor, og børnene elsker ham og omvendt,så det er en fornøjelse at aflevere/ hente..... .-)
    så det er super skønt..

• #9   26. jan 2012 Åhh dejligt at hører at han er glad for at komme i dagpleje smiley
    Tror gerne man kan føle det hele går op i bleer, mad og sovevaner... Det vigtigste er at man har det godt med at aflevere sit barn smiley

Kommentér på:
Godaften de damer :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce