{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til nr. 2..?
  • #1   9. jan 2012 Nej det har vi ikke fået endnu, men er næsten 100 % sikker på vi skal have det..

Min søn er nu 14 måneder og vi har intet gjort for at undgå en graviditet og er ikke gravid.. Men vi prøver ikke som sådan, vi har det sådan lidt sker det er det mere end velkommen, og sker det ikke er det okay lige nu smiley

• #2   9. jan 2012 Vi skal også have hjælp til nummer 2 som tingene er nu. Vi har prøvet ca 10 mdr, og intet er sket. Nu er kæresten så startet på medicin, som gør at han helst skal undgå at få børn naturligt, og derfor ved vi at vi skal igennem systemet igen. Vi har lige lidt ting vi har besluttet at få styr på først inden vi går i behandling, og det er derfor vi ikke har kontakt nogen endnu.

Tror jeg ville kontakte en klinik når der var gået 6-12 mdr, når man nu også skulle have hjælp til den første.

Er der egentlig nogen af jer der ved hvordan det er med betaling når det er nr 2 ? Ved godt det er blevet gratis med nr 1, men med nr 2 skal man jo gennem det private, er det så også gratis ?

• #3   10. jan 2012 Louise : Jeg ville egentlig også godt vide om det koster og hvad det så kommer til at koste smiley

• #4   11. jan 2012 ved ikke, om der er egenbetaling, men mht ventetid, må man formode, at med en pco diagnose, kan man sendes direkte i behandling til barn nr to, altså uden at skulle prøve selv... med mindre man selvfølgelig gerne vil det:)

jeg fik besked om pco med en tidligere kæreste, vi gik fra hinanden, inden vi nåede at få fertilitetshjælp. Da jeg fandt en ny mand og vi ville i gang med projekt barn, henviste min læge mig med det samme til en fertilitetsklinik, altså uden at vi skulle prøve selv først..

Kommentér på:
Hjælp til nr. 2..?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce