{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

så fik vi en dato :D {{forumTopicSubject}}

jeps så er datoen for det planlagte kejsersnit sat...
var til scanning i dag, og til lægesamtale bagefter. og i samråd med lægen og mig selv blev vi enige om at et planlagt kejsersnit ville være det bedste for mig også denne gang...

så den 3 april 2012 kommer vores prins til verden smiley med mindre at fødslen går i gang før, så bliver det akut kejsersnit i stedet smiley

håber i alle har det godt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så fik vi en dato :D
  • #1   21. dec 2011 jeg har haft en meget dum start med en scanningslæge der vurderede at foster var død, så fik lagt 4 piller op i skeden for at livmoderen skulle skille sig af med fosteret. var til scanning en uge efter hvor de mente de så hjerteblink, så gik en masse uger med scanninger og blodprøver og så i 10 uge så de endelig en lille bebs smiley

så fik jeg beskeden at min krop danner antistoffer (er ellers A rehsus positiv) så burde ikke gøre det... så nu bliver jeg scannet hver 4 uge indtil fødsel...

oven i det er jeg kun 150 høj og har et smalt bækken...

og min mand vejede 4500 gr. da han blev født og det mente lægen ikke ville kunne komme ud... så for at det ikke skulle ende i noget ubehageligt og akut... så blev vi enige om at planlagt kejsersnit er det bedste for mig...

• #2   21. dec 2011 Ej hvor dejligt! Det må være rart at have det på plads..

Desuden er det min terminsdato smiley smiley

• #3   21. dec 2011 Ja det kunne være sjovt, hvis vi er tre som føder den 3. april. Det er jo også min terminsdato.
    Dejligt for jer at i har fået styr på det. smiley

• #4   21. dec 2011 Ej hvor dejligt :)! Det var da skønt at sygehuset tog ansvar:)

• #5   26. dec 2011 ja så har jeg lige endnu en sjov ting med hensyn til lille bror smiley

det er den første dreng på min fars side i 47 år.

min oldefar (min fars morfar) havde fødselsdag den 3 april og ville blive 100 år i 2012 hvis han levede smiley

og HVIS jeg ikke går i fødsel inde den 3 april. kommer lillebror jo PRÆCIS på hans tipoldefars 100 årsfødselsdag smiley

er det ikke sjovt? synes det er vildt underligt og sjovt smiley

meeeen ville jo gerne opkalde min søn efter ham men han hed Svend Georg Jensen :S og vi har aftalt at han også skal hedde Kai efter hans farfar...

så nu har vi et lille dilemma da vi ikke lige ved om han skal have 5 navne... Fornavn Georg Kai Heshe Sjelhøj eller er det for meget?

hans storesøster hedder Amalie Bergliot Heshe Sjelhøj (bergliot er efter min mormor)

ja nu skal vi jo til at tænke smiley hehe

de fornavne vi pt. er på er:

Oliver
    Albert
    Magnus

og så er jeg forelsket i

Malthe

og manden forslog at han bare kunne hedde

Georg Kai Heshe Sjelhøj

men ved ikke lige hvad jeg synes om navnet Georg som fornavn :S

p.s. hvis i kender mig på face så ikke sig noget, familien ved ikke noget om navnet endnu smiley

kan i hjælpe mig?

Kommentér på:
så fik vi en dato :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce