{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

ihhh øv altså :-C {{forumTopicSubject}}

ja er squ lidt sur og skuffet idag... jeg fik veer i aftes...de første små kom kl 21 og så tog de til kl 00.30.. der var system idem og de gjorde ondt... så kl 02.30 faldt jeg i søvn og vågnede op uden...:-( ihhh øv håbede og troede lige dne var der... torsdag og fredag var der også mså veer.... så idag går jeg amok med gå tur-rengøring-sex og hvad jeg elers kan finde på... nu gider jeg ikke mere.... nu kan hun lige så godt tage og komme.... vi er KLAR!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ihhh øv altså :-C
  • #1   4. dec 2011 Må jeg være sur med dig så? smiley
    Det hele er også i gang hos mig, lige indtil det stopper igen.
    Jeg har nærmest sovet de sidste to dage væk, fordi jeg bare er helt basket på en ret speciel måde. Min krop arbejder virkelig tror jeg..
    Vi må vente tålmodigt.. smiley
    Hvornår har du termin, Camilla?

• #2   4. dec 2011 ja man blir så ærgelig når det hele bare stopper igen, bedst som man tror det er ved at begynde smiley Men jeg sørger for at være så aktiv som muligt og så håber jeg hun vælger at søge mod udgangen...snart... ;0) Jeg har termin d 23 .... så 19 lange dage endnu..... hva med dig???

• #3   4. dec 2011 Ja, du må holde dig aktiv.. (Det kunne være jeg burde prøve det samme) smiley
    Årh, så er der lidt tid for dig endnu.. Det er meget tæt på jul, hva'? smiley
    Jeg har præcis om en uge idag, så jeg håber det hele ikke går for meget i sig selv. Jeg vil så nødigt gå for meget over tid, og ende med at skulle rejse mig midt i al julemaden for at føde. smiley

• #4   4. dec 2011 jeg fødte min søn i 38.uge så håber lillesøster også vælger og komme før ;0) min kæreste har også fødselsdag d 23 så vi er meget pændte på om de kommer til at dele...hehe... men jeg tror nu hun kommer inden så længe... ;0)

Kommentér på:
ihhh øv altså :-C

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce