{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Heeeej Tøser :0) {{forumTopicSubject}}

Hva så kan i holde det ud :0) ? Jeg har det stadigvæk rigtig godt ingen bækkenløsning eller noget endnu så det nyder jeg godt nok :0) !

Jeg skal til mit 3 JM besøg her d 15 dec og håber på at hun vil komme med et skøn på hvor meget han ca vejer hvis hun kan :0) .....Og så vil jeg snart ha kikket alt vores babytøj igennem fra Malthe af og se hvad jeg mangler osv .... men det bliver nok efter dec. tror jeg :0) .....

Håber at i ALLE trives og har det super dejligt med jeres maver smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heeeej Tøser :0)
  • #1   24. nov 2011 dejligt det går så godt for dig smiley

jeg har bækkenløsning og akupunktur kan ikke gøre noget som hels da det er en gammel skade jeg har så skal videre til kiropraktor , så mest er jeg sengeliggende da jeg ikke rigtig kan så meget andet ..

men ellers går det super godt mærker lillemanden hver dag og mælken er begyndt at rende engang imellem ..

vi skal til vækstscanning her om en måned den 23 dec . så det glæder vi os meget til..

• #2   24. nov 2011 Nyder min graviditet, ingen smerter eller noget smiley Går bare hjemme og slapper af og nyder hendes aktivitet i maven smiley Vi var ved jordmor i tirsdags og fik af vide det hele var perfekt, og at vores prinsesse nu vejer ca 1400 g smiley

• #3   24. nov 2011
    Dejligt at hører fra jer smiley

Her går det ikke for godt, jeg render ind og ud af sygehuset pga. min sygdom er blusset meget op (MB Crohn) herunder graviditeten.. Hvilket vil sige at jeg har blødning i maven, mavekramper, kaster op, taber mig, ikke kan spise osv. ..

Derudover har jeg mange smerter i livmoderen, hyppige plukkeveer og ellers bare generelt dårligt smiley ! Så er også på fødegangen for at blive tjekket engang i mellem..

MEN - jeg syntes at det er dejligt at det er ved at være jul, og at min mave vokser nu, i hvert fald lidt, ..

I morgen skal jeg til vægstskanning, og håber at lillebror har taget det på som han skal, trods min sygdom og medicin, smiley Jeg laver nok et indlæg når jeg har været inde ! Jeg håber bare på min. 1000 gr, ..

Jeg skal have min svigermor med til skanningen, og jeg ved at hun glæder sig meget, smiley

Men derudover er min datter begyndt at gå, efter hun fik lagt dræn i ørerne, og løber nu efter mig hele tiden, så det er rigtig skønt, smiley Men må være ærlig at sige at jeg håber at de tager ham ud så snart han er klar til det, for ellers ved jeg ikke og jeg kan klare den sidste del smiley ! SÅ fra uge 36+ , er jeg klar til at blive mor, IGEN ! (:

• #4   24. nov 2011 Elise : Det er jeg godt nok ked af at høre pu ha kender jo godt de smerter man har når man er plaget af det skide bækkenløsning :0( det gør det så nok heller ikke bedre at du har en tidligere skade i ryggen !!? Hvorfor er det at i skal til en vægtscanning ?

Camillia : Ihhh hvor dejligt at du bare nyder det i fulde drag :0) er jeg godt nok også selv meget glad for denne gang her ;0) !!!!

Agnes : Pu ha :0( dine smerter må også være meget ulidlige kunne jeg nemt forstille mig :0( Håber det bedste til den næste scanning det er sikkert og at han kan komme 36+ så du ikke skal have alle de smerter hele tiden !!!!

• #5   24. nov 2011 det fordi jeg er overvægig ..

• #6   24. nov 2011 Elise : Ok øhhh oh så vil de ikke kunne skønne ham udenpå bare eller ?

• #7   24. nov 2011 pas .. ved ikke om det os er fordi jeg var på antideprissiv medicin da jeg blev gravid ..

• #8   24. nov 2011 Elise : Det kunne nemt være derfor også :0) .....

• #10   25. nov 2011
    Hej piger smiley

Jeg ville bare lige opdatere, at jeg har været til skanning i dag, og lillebror nu vejer 1054 gr, hvilket kun er 4% under gennemsnittet, så det er helt fint, smiley Jeg fik at vide at jeg (som det ser ud nu) bliver sendt til Aalborg i uge 37 til igangsættelse, smiley Hvis jeg får det værre, bliver det nok lidt tidligere, .. Så nu må vi se, ..

Jeg skal skannes igen om 3 uger, og til jordemoderen om 1 uge smiley

• #11   25. nov 2011 Agnes : Åhhh hvor dejligt at høre :0) ..... !

• #12   25. nov 2011 jeg har tilbragt dagen på herning sygehus da jeg ikke mærket lille manden igår og ikke mærket ham fra morgenen af ringet så til fødegangen for lige at hører hvordan og hvorledes, de ville gerne lige tjekke op på mig så der har vi været siden kl 9 i morges , og er lige kommet hjem, baby har det fint han vender bare sådan at han sparker ind i ryggen på mig og derfor jeg ikke rigtig mærker ham..

Kommentér på:
Heeeej Tøser :0)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce