784 visninger
|
Oprettet:
Heeeej Tøser :0) {{forumTopicSubject}}
Hva så kan i holde det ud :0) ? Jeg har det stadigvæk rigtig godt ingen bækkenløsning eller noget endnu så det nyder jeg godt nok :0) !
Jeg skal til mit 3 JM besøg her d 15 dec og håber på at hun vil komme med et skøn på hvor meget han ca vejer hvis hun kan :0) .....Og så vil jeg snart ha kikket alt vores babytøj igennem fra Malthe af og se hvad jeg mangler osv .... men det bliver nok efter dec. tror jeg :0) .....
Håber at i ALLE trives og har det super dejligt med jeres maver
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
jeg har bækkenløsning og akupunktur kan ikke gøre noget som hels da det er en gammel skade jeg har så skal videre til kiropraktor , så mest er jeg sengeliggende da jeg ikke rigtig kan så meget andet ..
men ellers går det super godt mærker lillemanden hver dag og mælken er begyndt at rende engang imellem ..
vi skal til vækstscanning her om en måned den 23 dec . så det glæder vi os meget til..
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 143
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Dejligt at hører fra jer
Her går det ikke for godt, jeg render ind og ud af sygehuset pga. min sygdom er blusset meget op (MB Crohn) herunder graviditeten.. Hvilket vil sige at jeg har blødning i maven, mavekramper, kaster op, taber mig, ikke kan spise osv. ..
Derudover har jeg mange smerter i livmoderen, hyppige plukkeveer og ellers bare generelt dårligt
MEN - jeg syntes at det er dejligt at det er ved at være jul, og at min mave vokser nu, i hvert fald lidt, ..
I morgen skal jeg til vægstskanning, og håber at lillebror har taget det på som han skal, trods min sygdom og medicin,
Jeg skal have min svigermor med til skanningen, og jeg ved at hun glæder sig meget,
Men derudover er min datter begyndt at gå, efter hun fik lagt dræn i ørerne, og løber nu efter mig hele tiden, så det er rigtig skønt,
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
Camillia : Ihhh hvor dejligt at du bare nyder det i fulde drag :0) er jeg godt nok også selv meget glad for denne gang her ;0) !!!!
Agnes : Pu ha :0( dine smerter må også være meget ulidlige kunne jeg nemt forstille mig :0( Håber det bedste til den næste scanning det er sikkert og at han kan komme 36+ så du ikke skal have alle de smerter hele tiden !!!!
jan 2009
maj 2008
jan 2009
maj 2008
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Hej piger
Jeg ville bare lige opdatere, at jeg har været til skanning i dag, og lillebror nu vejer 1054 gr, hvilket kun er 4% under gennemsnittet, så det er helt fint,
Jeg skal skannes igen om 3 uger, og til jordemoderen om 1 uge
maj 2008
jan 2009
Heeeej Tøser :0)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside