{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Lidt om os selv :) {{forumTopicSubject}}

Da der er kommet en del nye til med tiden, hvilket jo er super skønt vi er så mange herinde, kunne det være sjovt og lige skrive lidt om os selv og hvor i landet vi er fra og bare sån lidt af det vi har lyst til og dele med hinanden herinde smiley

Håber folk har lyst til det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt om os selv :)
  • #1   11. okt 2011 Jo da:-)

Jeg hedder Anette, er fra 85(bliver 26 i næste måned), Bor i Vemmelev(Vestsjælland) sammen med min kæreste gennem 5 år og vores datter på 20 mdr og venter endnu en pige om 7 uger:-D

• #2   11. okt 2011 Jeg hedder Louise, og venter en lille dreng den. 18 November. Sammen med min kæreste Rasmus gennem 6 år smiley Vi er henholdsvis 21 år (Mig) og 23 år. Og det er vores første barn, og han var planlagt ..
    Vi bor i Fensmark, en by 5 km uden for Næstved på sydsjælland .. Vi bor i eget hus, som vi købte for halv anden år siden..

• #4   11. okt 2011 Jeg hedder Mette, og jeg er 21 år gammel - skulle gerne nå at blive 22 inden bøllen kommer smiley
    Jeg bor i lejlighed i Esbjerg sammen med min kæreste Danny, som er 22 år. Vi har været kærester i snart 6 år, og er lige blevet forlovet. Vi har en hund som hedder Louis smiley
    Dette er vores første barn, og hun var ikke planlagt.

• #7   11. okt 2011 Anett hvor er i fra? smiley

Mistede osse i Oktober, men blev heldigvis gravid igen og glæder os stort til Elena kommer ud:-D

• #9   12. okt 2011 Ja det var virkelig en forfærdelig oplevelse... Jeg var ikke langt henne men havde vidst det allerede fra da jeg var ca 2 uger henne...
    Det værste var tiden efter, hvor jeg kunne sidde helt afslappet og lige pludselig begyndte tårerne bare at trille... Skræmte min kæreste ret meget...
    Men osse derfor at jeg har haft svært ved at nyde de første 20 uger af denne graviditet da jeg har været bange, først for at abortere og derefter at finde ud af at der var noget i vejen med hende...

• #11   12. okt 2011 Det er lige netop det... Man har jo allerede moderfølelsen for den lille derinde...

Jeg var til scanning i Holbæk alene, og køreturen hjem alene var nok det værste jeg nogensinde har oplevet(50 min)....

• #14   16. okt 2011 Jeg hedder Mette er 27, venter mit første barn med min kære kæreste på 28 år, vi har været sammen i godt 3 år. Vi bor i holeby på Lolland

Kommentér på:
Lidt om os selv :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce