{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.562 visninger | Oprettet:

MD {{forumTopicSubject}}

Hej piger

hva så har i været til MD scanning ? eller har i snart tid?

Jeg har tid her om 11 dage den 23 sep og der er så længe til syntes jeg smiley men er os lidt nervøs for har ikke mærket baby endnu og føler mig stadig ikke rigtig gravid , men er os snot forkølet og træt det meste af tiden...

håber i har det bedre:)


Kommentarer på:  MD
  • #1   12. sep 2011 Heeej :0)

    Nej ikke endnu ..... jeg skal først d 13 okt. DER ER ALT for længe til hmm :0) ! Du skal ikke være bange .... det er meget normalt at man ikke mærker baby når det er første gang ! Har du ikke været ved jordmor og høre hjertelyd ???

    Jeg føler mig nu heller ikke gravid endnu som sådan.... synes ikke min mave rigtig vokser som jeg troede den ville nu det er barn nr 2 !



  • #2   12. sep 2011 nej hun kunne ikke finde hjertelyd. det eneste hun sagde var min livmoder passet fint med størrelsen, men jeg er heller ikke voldsom glad for min jordmor. og kan ikke finde hjertelyd med babylytteren , men ved godt man ikke skal regne med det .. men man bliver lidt nervøs

  • #3   12. sep 2011 Ok.... ! Det var da endeligt lidt dårligt at hun ikke kunne det synes jeg ! Du kan jo godt skifte jordmor hvis du ikke er tilfreds..... ! Den der babylytter købte vi da jeg ventede Malthe og vi kunne heller ikke aldrig finde hjertelyden sååå.......

    Hvade du ikke også en foran liggende moderkage ? Det havde jeg ved Malthe og det har jeg også denne gang..... og det gør altså meget det med at mærke baby osv !


  • #4   12. sep 2011
    Hej smiley

    Jeg skal først den 5 Oktober smiley Så der er også længe til smiley Jeg har så heldigvis næste lige været ved kønsscanning, hvor jeg så at lillebror havde det fint, og jeg kan også godt mærke når han rumstere nu, så det er skønt smiley

    Men desværre har jeg en sygdom som gør at vores baby ikke bliver så stor, og kan få problemer med at tage nok på i vægt inde i maven .. Og til skanningen sidst vejede han 93 gr. hvor han gerne skulle have vejet 125, så det var desværre ikke så godt.. Og da jeg INTET kan spise for tiden, måske maks lidt yougurt eller en skive rugbrød, så gør det mig lidt nervøs..

    Jeg får medicin som kan give baby problemer med at tage på, og derudover kan jeg ikke tage vitaminer pga. min sygdom, og min maven vokser OVERHOVEDET heller ikke, på trods af at det er min 2 graviditet.. SÅ jeg er selv meget nervøs, for om han er meget for lille til MD skanning, ..

    Jeg er under observering på sygehuset, og skal skannes hver 2 uge, fra uge 24, og så kommer han ud, så snart han ikke tager nok på, og kan klare at komme ud.. Måske allerede i uge 30, men de vil prøve at holde ham inde til uge 35, så er lidt nervøs for det hele, og håber at han tager fint på, så han kan blive derinde, og at han i hvet fald kommer op på 2500 gr smiley

    Men derudover går det okay, er stadig meget træt, svimmel, og er begyndt at døje med ondt i ryggen smiley Men måske også fordi jeg pt. går i skole 25 timer om ugen og også arbejder 25 timer om ugen, og derudover har en meget aktiv datter på 1 år, og et hjem som skal ordnes, smiley Man kan vist godt kalde min hverdag for stresset og hektisk smiley


  • #6   12. sep 2011 Godaften piger...

    Jeg skal til md scanning den 11-10 så jep der er møg længe til, øv bøv, men synes faktisk stadig tiden flyver afsted.. Men har jo osse William og mit skønne job mm at tage mig til.. Mærker bobler og er faktisk lidt i tvivl om jeg lige NU har mærket et spark?!

    Har stadig mange mens agtige smerter, men det er hvis fordi livmoren vokser - Ellers døjer jeg med hovedpine og hjertep´banken .. Men alt i alt har jeg det godt.. Og er idasg 16 +0 og min termin hedder 27-02-2012


  • #7   12. sep 2011 Helene : Sjovt jeg har termin d 28 feb ;0)

  • #8   12. sep 2011 jeg har lige været i fredags og jeg havde den sødeste jordemoder, alt var fint og vi fik lov at se babypigen i 3d og få en masse billeder.
    jeg kan mærke baby men med flere dages mellemrum, min moderkage ligger vidst også foran.

    jeg håber det vil gå jer andre ligeså godt med ligeså søde jordemødre smiley


  • #9   13. sep 2011 Hej
    Vi har tid til MD scanning på tirsdag og venter i spænding....!!
    Jeg er ikke så bekymret, da vi var til svanning i uge 15 pga fostervandsprøve.



  • #10   13. sep 2011 Var til MD i fredags, den lille har det rigtig fint. Han var 4 dage større end den burde så han vokser fint og han var meget aktiv selvom jeg ikke mærker noget i nu og hun sagde der nok fik 14 dage i nu før jeg rigtig ville mærke noget.
    Føler mig heller ikke sådan vildt meget gravid har ikke ondt eller noget men det jeg bare glad for:-)


  • #11   13. sep 2011 Skal lige siges hun sagde min moderkage lå foran..

  • #12   13. sep 2011 jeanette kan man så i det mindste se på dig du er gravid ?

  • #13   13. sep 2011 Syntes maven er ved at have en fin lille bule:-)
    Men ikke nogen vildt stor mave i nu. Men maven vokser mest sådan hen på dagen og omkring aften, men syntes det gået hurtig bare lige den sidste uge... Tror inden for de kommende uger at det kommer til at gå hurtigt med at se gravid ud:-)


  • #14   14. sep 2011 Stine e Jaa det er faktisk MEGET tæt på hinaden.. Men vil helst ikke ramme den 28, da min niece fylder 1 år der og min farfar fylder osse år den dag.. Men jeg håber jeg kan finde min egen dato for rigtig mange i min fam. har fødselsdag i feb..

    Ellers snupper vi bare den 29 feb. så er det kun hver 4. år hehe, ej spøg til side.. smiley


Kommentér på:
MD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce