{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Barsel {{forumTopicSubject}}

Så er det i morgen jeg går på barsel...

Vildt! På fredag er jeg 37+0 og så kan den lille jo komme når det skal være...

Manden har været aktiv i hans ferie og lavet børneværelse, bad og køkken færdig til os.. så nu mangler baggangen og det nye soveværelse, men det tager vi som det kommer..

Vi er klar til baby kommer!

Er dog begyndt at drømme meget om fødslen.. er meget spændt på at se hvordan jeg håndtere smerterne..

I onsdags så vi fødegangen, så nu ved vi hvordan de ser ud, næsten da, for de havde meget travlt i onsdags, mange sommerbørn der kom til verden.

På torsdag skal jeg til 4. jordmoder besøg, glæder mig.. Har de sidste 3 gange haft en ny jordmoder, så er spændt på at se hvem jeg møder på torsdag.

siden sidst bøvler jeg med meget vand i fødderne, kan ikke være i ret mange af mine sko, så har været ude at invistere i et par sandaler, som nu må følge mig de næste, max 7 uger;)

Bare en lille update fra mig:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barsel
  • #1   31. jul 2011 Dejligt bare at være klare, for ja lige pludselig er baby der bare når man mindst venter det:-)

Ha en god barsel....

• #2   31. jul 2011 det er dejligt at kunne sige man er på barsel, jeg startede barsel for 14 dage siden, men kunne også gå af 6 uger før tid... jeg havde små veer forleden nat, og mange kraftige plukveer så jeg går også bare og venter i spænding, jeg er 36 uger henne så hun skulle jo gerne blive der en uge endnu, men mon dog der ville ske noget ved det..

• #3   31. jul 2011 tror ikke der sker det helt store hvis de vælger at komme ud nu...så tæt på.. 2 dage til termin her har haft ondt i 14 dage nu med lidt blødning her de sidste 2 dage og ja nu m,å de nu godt tage lidt til for orker snart ikke det her mere.....

Kommentér på:
Barsel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce