{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Opdateringen her fra {{forumTopicSubject}}

Så har keg dælme også fået lagt nye billed ind og det er af begge mine dejlige piger.. Deres nye billeder strater begeg fra billed 10 og op smiley

Samtig vile jeg lieg fortælle hvordan det gå her, Laura har fået 2 tænder, hvilket gik ok smartefrit..
Så kan hun efterhånden sidde ret stabilt selv, og igår satet hun sig selv op for første gang fra maven.. Hun kan nu kravle rigtig, så vi har travlt.. Lidt for travlt synes mor her.
Mos og grød er også begyndt at gå bedre, hun afviste nemlig skeen efter at vi havde været indlagt på viborg i 3 dage =( og fik pernodil på ske.. Men det er vi nu ved at komem efter..
Ud over dte sover hun helt igennem nu, hun sover fra et sted melelm 8-10 og så til kl. 06-07 stykker.

Vi var ved lægen mandag hvor hun fik sin 5 mdr. vacine hvilket også gik godt, hun var lidt pyller om eftermiddagen men det var også det. Hun måler 74 cm. og vejer 8,9 kg så hun er en rigtig stor pige.

selvom min store datter lærke ikke høre til i denen gruppe vil jeg alligvel fortælle lidt, hun er blevet rigtig god til at snakke, det har også været længe undervejs..
Vi har været til sådan en 2 års samtale i hendes dp hvor man snakker om ting man skal træne til bh. men læarke skal ikke træne noget, hun er så selvstændig og hun kan selv tage elt tøj af og på, hun snakker og alle de andre ting.. Det eneste vi kan prøve hvis hun er klar er at træne potte, og så skal hun blive bedre til at undvære sutten...

Hvordan gå det ved alle jer andre tøser og jeres dejlig under ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdateringen her fra
  • #1   13. jul 2011 Hun er godt nok hurtigt den lille dame hva'? smiley

Her har Storm lige fået to tænder, og de klør stadig ret meget, så han bider smiley
    Og så kan han sidde selv, men han vælter stadig når han får øje på noget han vil have hehe.

Han prøver også at lære at kravle, men han har ikke forstået at komme op på knæ endnu og fremad, han drejer bare rundt, og triller rundt smiley
    Faktisk har jeg skiftet sofabbordet ud fordi han trillede ind i hylden nedeunder og fik et blåt mærke lige under øjet smiley

Har også fået nye billeder ind i fotoalbum.

• #2   13. jul 2011 her går det også godt, er dog et stykke tid siden jeg har været aktiv herinde fordi 3 små børn giver en grå hård i hovedet smiley

men Liva vokser bare som ukrudt og så spiser hun godt smiley hun har også fundet fidusen i at komme om på maven og triller bare rundt og igår sad hun lidt selv uden støtte smiley

der er også nye billeder herfra smiley

• #3   13. jul 2011 hov der er forresten ingen tænder her endnu smiley

• #4   13. jul 2011 moderskibet ja hun har meget travlt forstår det slet ikke. Men mon ikke hun sætter farten ned på du tidspunkt. Stakkels storm angående det blå mærke, men ja børn få lidt skræmmer =/ her vælter Laura altså også af og til når hun sidder smiley Camilla ja det må være hårdt arbejde med 3 synes min 2 er nok smiley hvor er det dejlig:).at det også gå frem af ved jer men skulle det jo også helst smiley super fine billeder af begge jeres unger der sker da noget smiley

• #5   14. jul 2011 ja det er hårdt, men man vil jo heller ikke undvære nogle af dem smiley de 2 store har ferie nu på anden uge i træk og manden har ikke ferie endnu, så står med det meste selv - siger jer mit hjem ligner en slagmark hehe.

men puha synes tiden går alt for stærkt, det er allerede 6 mdr siden kan slet ikke forstå hvor tiden blev af og når nu det er min sidste baby, må tiden gerne gå meeeeget langsomt altså smiley

• #6   14. jul 2011 Camilla, puh ha min den store har kun været hjemme en uge hvor manden har arbjedet, det har jeg synes var slemt nok smiley ej synes bare det er svært at aktivere hende samtidig med jeg også har laura.

Og ja tiden gå så kanon hurtigt det er ikek til at forstå..

• #7   14. jul 2011 Selvfølgelig får de mærker - det kan ikke undgåes. Men bordet har en hylde lige i kravlehøjde hvor kanterne er ret spidse. Sille slog hovedet på dem engang og flækkede øjenbrynet. Så hellere et andet smiley

Man må da håbe hun sætter farten ned smiley

• #8   22. jul 2011 Ja så heller skifte sofaboredet så ikek flere børn kommer til skade....

Ja synes dte kunne været rart med et lidt laver tempo, men lader dte ikke til hun er gebyndt at tage ved tingene for at komme mere op

Kommentér på:
Opdateringen her fra

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce