ARGH {{forumTopicSubject}}
Skal lige vide om det er mig der er sindsyg eller om det er min svigermor der er for meget !
Jeg har en lille smule for meget på sidebenene fordi jeg får noget medicin man tager på af - Daniel havde taget lidt på mens vi var sammen og vi skulle konstant høre på " nu skal i tænke over hvad i spiser" - "ikke spis så meget" osv. Daniel har nu tabt sig og er på sin normal vægt - jeg er stadig igang og nu er det åbenbart også galt ! I dag skulle han lige op og klippes ved hende ( hun er frisør ). Og hun VED jeg ikke vil have usunde ting og jeg HAR fortalt hende hvordan og hvorledes og at hun ikke skal tage kage med herned mere. sidst hun var havde hun kage med - jeg tænkte ikke over det og spiste bare ikke noget ! Så i dag da Daniel kommer hjem har han romkugler - træstammer - snickers - burger - risretter osv med hjem !
Jeg synes det er SKIDE provokerernde fordi det i forvejen er skide svært at lade være med at spise !
Er det bare mig der tager for meget på vej ? Det pisser mig bare af fordi hun VED jeg er igang med at tabe mig !
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 22 Svar: 477
Synes virkelig bare det er som om hun vil modarbejde mig ! Hun tror åbenbart ikke Daniel får noget at spise fordi jeg ikke gør ! Men det har vi forklaret hende SÅ mange gange at han gør !
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
så nej, det er ikke dig det er galt med, men hende...
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 22 Svar: 477
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
ARGH
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside