{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

En lille update {{forumTopicSubject}}

Jeg er 23+0 i dag. Skønt at være nåede så langt.. Men føler mig nu noget snydt da det stadig ikke er meget jeg mærker til hende da min moderkage ligger foran.

Jeg var til fys i dag på sygehuset og jeg har desværre lidt skævt haleben fra sidste fødsel og min ryg er pil skæv så hun siger der ikke er noget at sige til at jeg har ondt !
Jeg skal tænke meget over min holdning. Også skal jeg lave knibeøvelser fordi det kunne hjælpe med at rette halebenet ud igen..

Ellers nyder jeg rigtig at være gravid og gå og strutte med min mave smiley vi skulle gerne være flyttet hjem i vores hus om 14 dage. Det glæder jeg mig enormt meget til, det bliver så dejligt at komme på plads igen og kunne begynde at lave børneværelse til den yngste på 2,5 og få lidt mere styr på baby tingene...
Og glæder mig til mit nye køkken som en lille barn til juleaften..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille update
  • #1   4. apr 2011 dejligt;)

Håber da dine smerter snart forsvinder:)

Kan du så føde normalt når du har et skævt haleben??

• #2   4. apr 2011 Ja det ville hun mener jeg godt kunne. Og vi snakkede også om at jeg stadig ville kunne føde hjemme smiley Så det satser jeg da stadig på. Og skal til en ekstra scanning en månede før termin pga mine smerter for at se om det hele ser fint nok ud og om jeg evt skal/ vil sættes i gang en uge før tid hvis jeg ikke kan holde det ud.

Hun sagde at mine smerter ikke vil blive bedre men jeg kan minske risikoen for at de blive værre

Kommentér på:
En lille update

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce