{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

En lille update {{forumTopicSubject}}

Jeg er 23+0 i dag. Skønt at være nåede så langt.. Men føler mig nu noget snydt da det stadig ikke er meget jeg mærker til hende da min moderkage ligger foran.

Jeg var til fys i dag på sygehuset og jeg har desværre lidt skævt haleben fra sidste fødsel og min ryg er pil skæv så hun siger der ikke er noget at sige til at jeg har ondt !
Jeg skal tænke meget over min holdning. Også skal jeg lave knibeøvelser fordi det kunne hjælpe med at rette halebenet ud igen..

Ellers nyder jeg rigtig at være gravid og gå og strutte med min mave smiley vi skulle gerne være flyttet hjem i vores hus om 14 dage. Det glæder jeg mig enormt meget til, det bliver så dejligt at komme på plads igen og kunne begynde at lave børneværelse til den yngste på 2,5 og få lidt mere styr på baby tingene...
Og glæder mig til mit nye køkken som en lille barn til juleaften..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille update
  • #2   5. apr 2011 Kan da godt forstå at du gerne vil have et ekstra værelse til Lærke. Vi får også lavede et ekstra børneværelse nu her så er der plads til alle 4 unger smiley dog holde de to store stadig det store værelse som på længere sigt kan deles i to.

Og ja har gået sygemeld siden januar.

• #3   5. apr 2011 vi er lige flyttet til et større bedre hus, end det vi boede i i forvejen.. er kommet dejligt ud på landet, med marker, skove og dejlig natur over alt.. total idyl til den lille kommer smiley

Vi skal så småt igang med og gøre værelse klar, men er bare helt fortabt i hvor vi skal starte smiley men mon ikke det kommer li rundt om hjørnet, når vi ved hvad køn det bliver smiley

• #4   5. apr 2011 Uuuh, hvor er jeg misundeligt på alle jer der flytter rundt!.. jeg gad satme godt på opfyldt mine boligdrømme smiley hehe.. men der går nok et års tid endnu..

Selv er jeg lidt frustreret i øjeblikket.. har været syg hjemme de sidste to dage, for det er simpelthen for hådt for mig at være i praktik (er i praktik gennem kommunen) og jeg kan slet ikke magte det. Sover hele dagen når jeg kommer hjem.. Har ikke spist varm mad i over 14 dage, da jeg bare ikke kan finde tiden til at lave det..

Min læge er taget på kursus i dag, og er der resten af ugen, så kan tidligst få en tid i næste uge, så må vente pænt på at få en snak.. har bare så ondt over det hele når jeg er afsted, og bliver sååå træt..

Nu vil jeg prøve at få et møde med min kontaktperson i morgen og se om vi kan finde ud af noget mere holdbart..

• #5   6. apr 2011 ACS: åhhh stakkels dig.. føler med dig... håber du kan blive sygmeldt fra det, så du ikke går helt i stykker..
    Jeg skal også i praktik via kommunen her d. 2.5, og så frem til barselsperioden, heldigvis kun 10timer om ugen..
    den virksomhedskonsulent der er tilknyttet mig, ville også ha haft jeg skulle i Silvan og rende rundt, men fik heldigvis lov til at slippe..
    så nu skal jeg bare vente på at det bliver maj, så jeg kan komme ud i en dyrehandel og være...

• #6   6. apr 2011 Mia,
    jeg var til møde med min ene kontaktperson i dag, og det var heldigvis rigtig positivt.. Gik derfra med en følelse at at han virkelig forstod mig, og at han i øvrigt var helt enig.

det er en anden der skal vurdere om forløbet skal afsluttes, han kontakter mig nok i morgen, men han er højst sandsynligt enig..
    Det var virkelig forløsende!..

Jeg sagde også derude at jeg havde lidt en forventning om en delvis sygemelding fra min læge i næste uge, eller sådan, afhængig af hvad vi finder ud af, og det syntes han var fornuftigt..

• #7   6. apr 2011 krydser fingre for at du får din sygmeldig, så du kan passe lidt på dig selv smiley

Kommentér på:
En lille update

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce