1.297 visninger
|
Oprettet:
Alder - vægt og længde... {{forumTopicSubject}}
Hej bare lige en lille runde.....
BJØRK: Hun er idag 4 mdr. + 25 dage (22. september). Hun vejer 6750 g og måler 66 cm.
Ved fødslen 3360 g og 54 cm.
GUSTAV: Han er idag 4 mdr. + 24 dage (23. september). Han vejer 7850 g og måler 71 cm.
Ved fødslen: 3190 g og 56 cm.
Dejlige unger og helt perfekte - super trivsel...
Hvordan går det med jeres guldklumper?
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 319
Her kommer sp, først i næste uge... Men da han var 4 mdr. lå den på 6650g og 66 cm... Såå jeg er spændt på hva den siger nu, især efter vi er startet op på grød og mos...
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Her går det godt,
Agnes er 5,5 måned, vejer 8 kg. og maler 69 cm
Hun er en glad, frisk, og smilende pige, som lige er begyndt at sove 8 timer i træk om natten,
Hun kan næsten sidde helt selv nu, og hun spiser kun fast føde, altså grød (havre, hirse, ris osv.), frugtmos, og yougurt,
Her er det hele dejligt, og vi har aftalt hvornår vi prøver at få nr. 2,
dec 2009
Måler *
dec 2009
Her får det fint ja,
Hun har siden hun var 3 måneder, sovet på eget værelse i sin egen seng, og har kun en gang sovet et par timer inde hos os, (hvilket faktisk var i forgårs, fordi tanden var ved at komme igennem nok) ,..
Men hun ville ikke ligge inde hos os længere (hun lå nemlig i vores seng før), og da vi lagde hende i hendes egen seng, tror jeg bare at hun nød at hun fik så meget plads for sig selv, så det var skønt
Agnes er et halvt år på tirsdag, hvilket jeg slet ikke kan forstå
Har jeres børn fået nogle tænder endnu??
mar 2008
Han får grød om morgen med frugt mos i. og kartoffel mos med diverse grønsager i til aftensmad... Om halvanden uges tid går vi op til et 3. måltid.........
Danilo røg på eget værelse i lørdags... og han sover 9-11 timer om natten uden mad.
Ingen tænder her endnu...
mar 2008
Han sov før i sin tremmeseng, men ved siden af min seng... Og ja, han sku ha sutten flere gange, og spise flere gange om natten...
Nu er jeg inde 1 gang ca og gi sutten... Det har virkelig været en succes, at han ikke bliver forstyrret når jeg nu vender og drejer mig om natten.. Han kan godt halv brokke sig lidt om natten, men falder så i søvn igen, uden sutten...
Det var også mega hårdt for mig da han sku puttes for sig selv... Men gik super godt, og det var bare den første aften der sku overståes... Det gik super godt..
Alder - vægt og længde...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside