Børn fra først halvår 2008

Børn fra først halvår 2008

Medlemmer: 11
Forside Forum Medlemmer Annoncer Babyer
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen til :)
  • #1   2. feb 2011 Kanon ide smiley

Så kan jeg da starte smiley
    er 20 og har en datter på snart 3. hun fylder den. 8 marts, så der er godt gang i det hele... hun startede i børnehave i januar smiley

Og så flyttede vi til Fredericia sidste år i juni måned fra Fyn smiley

Hvis der er mere i vil vide er i velkommen til at skrive smiley

• #2   2. feb 2011 Jamen jeg Er 21år (fra den 25 august 89) bor sammen med kæresten og Kian på snart 3år (den 17 marts) han starter i børnehave 1 marts. Og det ser vi frem til.

Vi bor i kalundborg , men håber på at kunne købe hus inde omkring roskilde inden Kian skal i skole

• #3   2. feb 2011 Jamen så vil jeg da os...

Jeg er 25 år, bor sammen med Kaspers far i lystrup (lidt uden for Århus) I dag (d 02.02) er Kasper blevet 3 år... Han startede i tirsdags i børnehave, og allerede i dag havde han et par timer alene der ovre, uden at græde eller være ked- hverken da jeg gik eller noget. Så mor er bare så stolt...

• #4   2. feb 2011 Jeg hedder Linda og er 32år, jeg bor sammen med Kenneth på 38år og sammen har vi 4 børn Patrick på næsten 9år(30.maj 2002), Caroline på næsten 7år(23.april 2004), Noah på næsten 3år(05.april 2008) og lille Neela på 10mdr(08.april 2010).
    Vi bor i eget hus i Græsted i Nordsjælland..
    Vi udstiller rottweiler i både DKK og i adrk i tyskland..
    Noah bliver 3 år d.5.april og han starter i børnehave d.1.april. Så lige nu går ham og Neela i dagpleje sammen;0)

• #5   11. mar 2011 Jeg hedder Louise, jeg er 26 år og bor sammen med min kæreste Nicki på snart 28 og vores på 3 år i morgen (12 marts)
    Danni gik i dagpleje, men startede i børnehave den første marts og det er gået over forventning smiley

• #6   11. mar 2011 hov ov vi bor i Kolding og har 2 marsvin, 1 kanin og nogle fisk

Kommentér på:
Velkommen til :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce