{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

pu ha.. {{forumTopicSubject}}

Hej Girls

Håber det går godt med jer og jeres små babyer, og til jer der mangler at føde, håber virkelig snart det bliver jeres tur..:0)

Vil lige give en lille opdatering på Hjalte..
Jeg skulle til tjek igår med hans øjne, (er vi hver tirsdag pga. hans tidlige ankomst til verden.) Men han har siden torsdag i sidste uge fået nogle små røde knopper omkring munder og på halsen, spurgte min sp i fredags hvad det var, og hun mente bare det var homonknopper så jeg skulle ikke være bange for noget.. Lørdag morgen kan jeg så se at det på halsen har udviklet sig lidt og der er ligesom kommet lidt sår på..
tænker ikke rigtig mere over det inden søndag hvor jeg så kan se at det er blevet en smule værre og han græder en del søndag, men ikke mere end at vi kan klare:-) og det ligner nu mest bare at hans hud er meget tør..
Mandag ringer jeg til min sp og hører hende og hun synes jeg skal kontakte lægen for lige at få en til at kigge på det, ringer men hun vil ikke se os inden om en uge hmm tænker jeg, godt jeg skal til Herning tirsdag så.. Igår gik jeg så op på børneafdeling for at høre om de lige ville tjekke det, og de siger med det samme at det ikke ser godt ud og der kommer 2 læger og kigger på ham, og han får taget en lille prøve fra det..
Sidder der oppe hele dagen igår og venter på svar og det viser sig at han har fået en slem infektion i homonknopperne så de overvejer om han skal have medicin igennem drop eller jeg må prøve selv at give ham det..
Får heldigvis lov til at komme hjem igen (orker ikke mere sygehus) med både creme og medicin som han skal have 3 gange daglig.. Skal der op imorgen til tjek og regner stærk med at vi bliver sendt hjem igen, for det bliver lagsom bedre, men hold op hvor blev jeg forskrækket, og godt jeg lige gik der op..
Ligger lige et par nye billeder ind af ham, så håber i vil kigge med smiley tak fordi i gad at læse det, trængte lige til at komme af med det hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pu ha..
Kommentér på:
pu ha..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce