{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Intet sket overhovedet øv :( {{forumTopicSubject}}

Hej tøser..

har været på fødegangen i dag, fordi jeg skulle have fortaget en hindeløsning.. men jeg har slet ikke åbnet mig bare lidt, og livmoderhalsen er 3 cm.. og de skønnede ham til at veje 4300 g nu, og vil ikke blive sat i gang før torsdag, som højstsansynlig skal forgå med stikpille, og det kan jo trække ud et par dage.. så senst mandag i næste uge har jeg født sagde hun.. men så er det jo ikke nogen baby mere.. sys seriøst det er så svinsk at lade folk føde så store babyer..

sorry lige et surt indlæg herfra, men er bare så ked af det tøser.. smiley

god søndag til jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intet sket overhovedet øv :(
  • #1   23. jan 2011 - Pyha en klippert, det må jeg sige... Ka godt forstå at du er bekymret med hensyn til størrelsen.... smiley

• #3   23. jan 2011 det er bare som om de ikke fatter hvor bange man er.. men ved ikke hvad jeg skal sige for at få dem til at fatte jeg vil sættes i gang.. for begynder at sige til mig selv at det skal være KS for bliver mere og mere bange for at føde selv, når han er skønet til at være så stor smiley

• #4   23. jan 2011 ved hvordan du har det carina har svaret dig i 2 sndre indlæg såå vil ikke skrive det store her..
    Min bebs blev "kun" skønnet til 4200 idag men 100 g fre elelr til ja det har jo ingen betydning..

Jeg tror du skal sige til dig selv at du sagtens kan føde og at det kommer til at gå godt, det er ikke altid så skidt at de små er store, for så kan de bedre arbejde med, de små er faktsik svære at føde end de store...
    Men forstå din bekymring og har det som dig at det ikke er babyer vi få men børn fordi vi få lov at gå så længe over..

• #5   23. jan 2011 kommer til at føde en ekstrem stor unge hvis jeg skal gå til torsdag, og så måske et par dage over, eftersom de stikpiller jo ikke lige virker lige godt hvergang.. det er jo ingen baby men et barn jeg skal have ud.. er så bange og ked af det.. sorry jeg ikke lige er så glad i dag smiley

• #6   23. jan 2011 det er helt ok at miste modet lidt.. Ved havd du sidder med, men du skal bare tro på at stik pille virker og så håbe at de har skønnet forkert, detet sker jo heldigvis tit, og om ikke andet få jeg også en stor baby men de er ski søde alligvel og når den betet ligger i dine arme tænker du ikek over om den vejer 3200 eller 4 kg.

• #7   23. jan 2011 jeg synes duu skal trække vejret og tage den med ro, har en veninde der fint fødte en dreng på 5200 g, og en anden der ikke kunne føde en på 2300 g, de trækker den jo fordi bebs har det godt smiley

Kommentér på:
Intet sket overhovedet øv :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce