{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

termin? {{forumTopicSubject}}

hej
hvornår har i termin ?

jeg er sat til d. 21 juli, efter NF. :o)
så det er 11 dage efter min "store pige blir 2 ..

skal i vide hvilket køn i venter??

jeg venter lige på gennemscanning i slut februar.

jeg fik en 3d med min store pige i uge 31, og fandt først udaf der jeg ventede en pige. så tror jeg venter igen, hvis de ikk kan se det til gennemscanning..

håber ellers i har det godt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  termin?
  • #1   22. jan 2011 Jeg har termin den 2. juli smiley

Og JA! Jeg skal i den grad vide hvad kønnet er.. Jeg er bare SÅ nysgerrig, og havde jeg pengene, havde jeg forlængst købt en kønsscanning..

Men jeg skal til MD-scanning den 9. februar, så håber jeg kan se kønnet der.. Ellers må jeg jo punge ud..

Uha, vi må håbe at du ikke føder før termin så, så fødselsdagene falder endnu tættere for dine børn!.. Ville være lidt ærgerligt for dem.. smiley

Her er alt fint ja, kvalmen er vist ved at være helt væk endelig, så det er bare skønt smiley

• #2   22. jan 2011 jeg er også rigtig nysgerig, men jeg syns også det er mange penge for en kønsscanning, for man kommer jo ikk rigtig til at se andet.. så vil jeg hellere vente lidt og se en masse flere detaljer :o)

jeg fik planlagt kejsersnit sidst, så skal til lægesamtale senere i graviditeten, for at se om de vil sige god for jeg føder normalt.. hvis det blir kejsersnit igen, så kunne jeg måske selv ha lidt indflydelse på datoen ;o)

men nu må jeg se.. :o)

min kvalme er også endelig væk!!! jeg er bare mega træt hele tiden.. kan sove over alt, he he..

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #4   23. jan 2011 Vi har termin den 12. juli. Ved ikke endnu om vi vil vide kønnet.

Skal til md scanning den 21. febuar, og derefter op og snakke med en læge, grundet Patricks fødsel. Så det er vi rigtig spændet på.

• #6   23. jan 2011 Jeg har termin den 2 juli, og ved allerede nu at det bliver en dreng, vi har nemlig måtte igennem en fostervandsprøve, for at se om alt var som det skulle, men heller ikke tosset med to drenge i huset. smiley

• #8   22. feb 2011 Så har jeg smidt jeres terminer på gruppens forside, så vi kan hitte rundt i det smiley

Hvis den er ændret, eller jeg har fået galt fat i noget, må I gerne lige smide mig en PB smiley

Kommentér på:
termin?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce