469 visninger
|
Oprettet:
termin? {{forumTopicSubject}}
hej
hvornår har i termin ?
jeg er sat til d. 21 juli, efter NF. :o)
så det er 11 dage efter min "store pige blir 2 ..
skal i vide hvilket køn i venter??
jeg venter lige på gennemscanning i slut februar.
jeg fik en 3d med min store pige i uge 31, og fandt først udaf der jeg ventede en pige. så tror jeg venter igen, hvis de ikk kan se det til gennemscanning..
håber ellers i har det godt..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Og JA! Jeg skal i den grad vide hvad kønnet er.. Jeg er bare SÅ nysgerrig, og havde jeg pengene, havde jeg forlængst købt en kønsscanning..
Men jeg skal til MD-scanning den 9. februar, så håber jeg kan se kønnet der.. Ellers må jeg jo punge ud..
Uha, vi må håbe at du ikke føder før termin så, så fødselsdagene falder endnu tættere for dine børn!.. Ville være lidt ærgerligt for dem..
Her er alt fint ja, kvalmen er vist ved at være helt væk endelig, så det er bare skønt
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 104
jeg fik planlagt kejsersnit sidst, så skal til lægesamtale senere i graviditeten, for at se om de vil sige god for jeg føder normalt.. hvis det blir kejsersnit igen, så kunne jeg måske selv ha lidt indflydelse på datoen ;o)
men nu må jeg se.. :o)
min kvalme er også endelig væk!!! jeg er bare mega træt hele tiden.. kan sove over alt, he he..
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Skal til md scanning den 21. febuar, og derefter op og snakke med en læge, grundet Patricks fødsel. Så det er vi rigtig spændet på.
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 213
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Hvis den er ændret, eller jeg har fået galt fat i noget, må I gerne lige smide mig en PB
termin?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside