{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

lasse fb {{forumTopicSubject}}

nu har alle jo næsten skrevet så må hellere oz :=)
jeg var jo sat til den 14 dec men plejer jo a gå over tid en uge med den 1 og 10 dage med nummer 2 så regnde jo med oz a gøre det denne gang.. og der var heller ingen tegn på der sku ske noget den dag så tog det jo helt rolig .. men kl 22 begyndte jeg a få små veer men ikk noget vildt men pludselig kl 23 var de ret kraftige og regl mæssige med 5 min mellen rum .. sådan fra det ene øjeblik til det andet kl 230 ringer jeg til fg da jeg ikk kan holde ud og stå op og sku hele tiden på toilettet og lave stort .. men de syntes ikk jeg ska komme endu da jeg godt kan holde ud og sidde ned og tale med dem.. da kl er 3 kan jeg godt begynde a mærke a nu havde jeg begyndene presse veer så ringer igen og siger nu kommmer jeg alså og det får så lov til men de mener da kan gå tid endu .. får line op og givet hende tøj på da vi når min veninde som ska passe hende som bor 15 min væk er der lige så pludseligt 2 min mellen og har den sygest presse trang.. ved ikk hvordan det lykkes mig a lavær med a press de næste 45 min som det tag a køre på fg.. så der jeg kommer med besvær ud a bilen kan jeg tydeligt mærke hans hovde .. så det første jeg siger da jeg kommer ind og ser kjm som tag i mod mig jeg ska pressse nu .. men de vil ha jeg ska skifte til deres tøj først .. nej siger jeg så ska bare op på den briks og presse så kommer op oh hun undresøger mig og sige gud det ska du jo .. du er jo fuldstændigt åben så hun tag vandet og der går 30m sek så kommer der en ordenligt presse ve og ud kommer lille lasse.. på 50 cm og 3310 g..
så det gik pænt stærkt fra ingenting til fødsel.. så det eneste der står i mine fødselspapier er patinten indlagt 459 og 0509 kommer søn til verden.. med grønt foster vand fordi han har været stresset a jeg ikk har presset i de 45 min.. :=)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lasse fb
Kommentér på:
lasse fb

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce