8. jul 2008 Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
hysteri, -llangt {{forumTopicSubject}}
min søn bliver 2 til marts, og han har det sidste halve års tid udviklet værre og værre hysteri anfald..
jeg tror sammenlagt fra vi henter ham i dagpleje til han kommer i seng, at han er glad i ca. 30 min. han vil INGENTING! han vil ikke høre efter, og uanset om jeg siger nej stille og roligt eller hæver stemmen, bliver han ligeså sur, kaster sig rundt på gulvet, slår og spytter.. og jeg synes kun det bliver værre. putning om aftenen kan vi heller ikke, uden skrigeri i rigitg mange timer.
når jeg er alene hjemme med ham, og skal lave aftensmad, KAN jeg virkelig ikke få lov at lave mad, fordi han ikke kan underholde sig selv længere, men bare skal hænge på mig konstant, og hvis han ikke lige får sin vilje har vi balladen. vi var til julehygge i legestuen med dagpleje den anden dag, og de blev virkelig chokeret over at se, hvordan han ter sig overfor mig .. alle siger jo, han er det dejligste og kærligste barn... han kan ikke engang finde ud af at spise eller drikke herhjemme..
og det er uanset hvordan jeg bærer mig ad, og hvordan jeg underholder ham..
jeg/familie osv, har ikke set et mere hysterisk barn, i den alder, alle bliver mundlamme hver gang..
og jeg føler virkelig jeg gør noget galt, og føler mig som en rigtig dårlig mor for tiden.. :'/ og jeg er gået ud af mit gode skind, og har ikke overskud til noget længere...
dagplejen vil nu prøve at finde ud af og få en pædagog på ham, men hvad gør de ?
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 210
og så lad ham være hys når han er det, ingen opmærksomhed på på ham der, ignorer ham. men giv ham masser opmærksomhed når han er glad og tilfreds
håber det kan bruges og held og lykke med det
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 210
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
har ofte tænkte på at jeg er bange for at hun bliver en uregerlig teenager..
hysteri, -llangt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside