Hej piger :) {{forumTopicSubject}}
ville egentligt bare høre hvordan det står til hos jer?
Her er lillepigen begyndt at fylde godt i maven efterhånden. Er lidt spændt på at se hvad JM skøner hende til d. 17 september når jeg skal op til hende igen.
Vi har jo fået afvide hun er større end gennemsnit og lå i den øvre grænse med hendes str. da vi var til gennemscanning.
Vi er stort set færdige med alt indkøb til hende. Mangler kun lige et par småting endnu. Havde jo en del ferie der skulle afholden inden barsel. Så har haft en masse tid til at gå og hygge med det. Så nu ser jeg bare frem til uge 37 hvor jeg lige har en uges ferie endnu jeg mangler at afholde inden barsel.
Hvor langt er i med de forskellige ting og har i det ellers godt??
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
Træls med smerter i bækken og plukveer. Det bøvler jeg heldigvis ikke med. Det eneste jeg kan klage over er at hun maser mine ribben. Og da det meste af mit job foregår på en kontorstol, er det altså ikke sjovt i længden. hehe
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 133 Svar: 350
Uha jeg mangler meget endnu..
Med maven går det okay, den vokser bare derud af.. ska til jordmor på onsdag, så er spændt på at se hva hun skønner ham til..
mar 2010
hvor er det snyd i så hurtigt fik tid ved jm. jeg skal først 2. jm besøg der d. 17 når jeg er 30+6 . vil bare så gerne vide hvad hun skøner hende til. fordi hun efterhånden fylder så meget
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
vi havde jo alt så skal ikke shoppe som såen men skal da ud og kikke lidt drenge relateret pynt til deres fælles værelse på et eller andet tidspunkt.. og så køber jeg da lidt drenge tøj men har fået så meget allerede at vi egenligt godt kan spare de penge.
mar 2010
har helt ondt af jer med bækkensmerter.
lækkert nok at kan spare penge på det. Det er jo ikke ligefrem billigt at købe babyudstyr hehe
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 133 Svar: 350
hehe neej der er os mange der venter med at få dem hjem, men jeg tror nu ikk på alt det der..
Jaa det er så mit 3 jm. besøg, ved ikk lige hvorfor jeg har været én mere end jer andre..
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 63
her gåerdet godt, har ferie nu:-)
var ved mit 3. JM igår 29+3 og der vejede vores prinsesse godt over gennemsnittet, 1600-1700, men det er dejligt med en go kampvægt:-)
Men er begyndt at døje en del med plukveer, så dem skal dder tjekkes lidt mere op på, da hun også ligger klar til at komme ud+ hun ligger langt nede i mit bækken..
Med hensyn til indkøb til Amalie, så er alt næsten købt, mangler hun nogle småting, som ting til tasken på sygehuset og et sæt tøj hun skal ha på hjem fra sygehuset (har masser af tøj, men lige det her tøj skal manden med ud at købe)
mar 2010
trine : hold da op en basse. men som du selv siger godt med en go kampvægt
Træls med plukveer. Gud ja tøjet hun skal ha på hjem fra sygehuset havde jeg fuldstændigt glemt. Har også masser tøj til hende. men mangler også lige det sæt.
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 63
mar 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 133 Svar: 521
Her går det også fint nok .
Var til 3. JM besøg i dag og den bette blev skønnet til ca. 1000 g . og fik af vide at hun er en perfekt lille en .
Jeg er stadig sygemeldt pga smerter i ryg og lænd og er nu også begyndt at få en del plukveer . Dem skal jeg dog holde lidt øje med .
Fik nogen papir med hjem som jeg skal læse til næsten gang . De er ang. epidural og amning .
Skal på rundvisning på Skejby i næste uge og have bestil tid til den der glukosetest . Glæder mig bestemt ikke ..
mar 2010
Ninna: fin lille prinsesse str.
mar 2010
er der nogen af jer andre som fået af vide allerede nu at i skal tage stilling til om i skal have sådan en epidural når det er ?
mar 2010
nej jeg har ikke. men har også kun været til jm en gang jo.
mar 2010
Okay ..
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 44 Svar: 228
Næsten alt er bestilt i Babysam , så klar til levering / afhentning ..
Mangler " kun" tøj nu og bleer , alt andet er købt nyt i babysam ..
Skal lige siges jeg gik shop amok på nettet smart kids , har lige fået pakke idag 1035 :- , men har fået rigtig meget tøj . men mangler stadigvæk en del tøj synes jeg
Ingen smerte stillende her ..
Hej piger :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside