{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Drenge navne hjælp {{forumTopicSubject}}

ja vi skal jo ha en lille dreng det har været svært at sluge men en dreng kommer der ikke en pige så derforskal vi jo gerne ha lidt navne til når han kommer men synes det er så svært for synes slet ikke jeg rigtigt har nogen der lige er os så derfor piger skal jeg bruge lidt hjælp under sidste graviditet havde vi både pige og drenge navne men lige nu synes jeg slet ikke Kean kan bruges måske mellem navn men ikke fornavn ved slet ikke hvorfor..

det må meget gerne være engelsk/amerikansk vores piger hedder Jessica og Melissa hvis det kan bruges. det skal ikke være top 50 gider ikke der er 4-10 stykker der hedder det i børnehaven..

Håber i kan hjælpe mig piger ved godt der er længe til men for pokker det er svært..

på forhånd tak

Knus Karina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drenge navne hjælp
  • !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #1   12. jul 2010 Jeg er med på en lytter for jeg har selv problemer med at finde et drengenavn.. og har samme krav som du har smiley

• #2   12. jul 2010 det helt iorden håber der kommer nogen ideer hehe

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #3   13. jul 2010 Vi har 2 navne hver... Johnny synes at Tristan og August er gode og jeg synes Liam og Phillip er gode... men jeg synes til gengæld ikke at nogen af dem passer på efternavnet Anthonsen

• #4   13. jul 2010 kender godt det med det ikke passer til efternavnet det problem har vi også lige pt snakker vi om Loke og Adrian manden er vild med Kean men det synes jeg ikke denne gang det skulle Melissa ha heddet hvis hun var en dreng..

Kommentér på:
Drenge navne hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce