{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Hej alle {{forumTopicSubject}}

Ville da lige høre hvordan det går med jeres dejlige guldklumper? smiley

her går det super.. Bassen er blevet super god til at holde hoved ret lang tid selv nu.. Og prøver hele tiden på at sidde længere og længere tid med det smiley
Nu har han også fundet ud af, man kan hive sig op i armene, så det vil han hele tiden smiley
Ikke meget man får lov at slappe af, når han er vågen ... smiley
Han pludre løs, smiler og griner.. Ih.. Syns det er SÅ FANTASTISK at være mor smiley
Elsker det bare mere end noget andet...

Bassen er i dag 7 uger og 3 dage gammel smiley
Vildt som tiden flyver...

Hvordan går det hos Jer? smiley

Rigtig god aften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej alle
  • #2   28. maj 2010 Her går det også rigtig godt, Frederikke er en meget bestemt pige smiley hvem mon hun har det fra ......... Hun vil helst ikke sove om eftermiddagen, men vi så når efter kl 18 er hun jo helt umulig (synes vi har fundet en løsning, ligger hende bare i barnevognen så får hun en lille morfar på ca 1 time bedre end ingen søvn)
    Hun er blevet rigtig glad for at ligge på mave og er blevet super god til at holde sit hoved selv.
    Hun smiler næsten hele tiden og kommer med masser af lyd og bliver lidt ked hvis vi ikke lige snakker med hende ;0) Hun elsker selskab... Hun spiser finger og kigger på mit armbånd og eskler sin bamse som kan spille.. Synes tiden flyver afsted og der sker noget med hende hverdag.

Louise: Har tænkt det samme med den indsats i autostolen. Men jeg tror vi venter til hun kan holde hoved helt selv.....

• #4   28. maj 2010 rigtig rigtig godt, hun bliver 2 mdr i dag smiley og smiler rigtig meget og pludre helt vild

• #6   29. maj 2010 Hvor er det dejligt at høre, det går så godt med jeres baby'er smiley

Manne: Tillykke med de to mdr smiley Vildt som tiden flyver..

Louise: Jeg har også baby indsats i.. Men du ved godt, du kan forlænge nogen autostole ikke? jeg har en recaro autostol, den kan jeg forlænge, så han sagtens kan være der, selvom der er baby indsats i ..
    Men jeg tager nok snart min ud, men bassen ´kan også selv holde hoved nu... Han er så dygtig og mor er stolt smiley

Jeg har baresel til 11 februar smiley
    Så skal jeg starte igen hos min far - og bassen skal i dagpleje smiley Og kan jeg ikke få en plads, så vælger jeg at tage ham med på arbejde.. Er en aftale med min far, for jeg vil ikke have ham i vuggestue smiley Så indtil vi får en plads, så har jeg ham selv..

Han skal døbes her d. 27 Juni ..Bliver skønt.. Og så får vi hundehvalp d.30 juni, derfor vi har lagt dåben som vi har smiley

har jeres babyø'er fået en fast rytme?..

• #9   30. maj 2010 marie: bag på stolen, når du vender den om, der er 4 skruer, man kan løsne, i de der skinder ting.. ! Dem løsner du og hiver stolen længere og strammer den igen smiley
    Jeg anede det heller ikke, men min veninde var forbi og fortalte mig det, da hun selv havde sådan en stol smiley
    Syns det er SÅ smart altså smiley

Hvor er I heldige de sover igennem smiley
    Bassen sover ikke igennem - men han sover fra 21.30 til melle 1-2 stykker.. Så spiser han, tager ca ti min, så sover han igen til kl 5-6 stykker - plus minus alt efter hvornår han falder i søvn smiley
    Så spiser han igen, sover til halv otte, så står vi op, hygger osv.. Så spiser han igen ved en halv ti tiden og så sover han fra halv elleve til kl 14-16.. Alt efter varmen osv..
    Så sover han igen en times tid ved 17 tiden og er vågen fra kl 18 til 21.30 / 22.. smiley

Sådan ser vores ca ud hver dag.. Nogle dage sover han dog lidt mere og andre dage mindre, men syns det er fedt nok, jeg nogenlunde kan regne med hans tidspunkter smiley

• #10   30. maj 2010 Her går det også godt ..
    Emil har kunne holde hovedet selv siden fødsel næsten ..

Sover desværre ikke igeenem endnu og de fleste dage sover han kun 3-4 timer fra kl 4-6 stykker om morgen og så ind til en 20-21 tiden ..

Kommentér på:
Hej alle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce