26. aug 2008 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Hej alle {{forumTopicSubject}}
Ville da lige høre hvordan det går med jeres dejlige guldklumper?
her går det super.. Bassen er blevet super god til at holde hoved ret lang tid selv nu.. Og prøver hele tiden på at sidde længere og længere tid med det
Nu har han også fundet ud af, man kan hive sig op i armene, så det vil han hele tiden
Ikke meget man får lov at slappe af, når han er vågen ...
Han pludre løs, smiler og griner.. Ih.. Syns det er SÅ FANTASTISK at være mor
Elsker det bare mere end noget andet...
Bassen er i dag 7 uger og 3 dage gammel
Vildt som tiden flyver...
Hvordan går det hos Jer?
Rigtig god aften
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 16
Hun er blevet rigtig glad for at ligge på mave og er blevet super god til at holde sit hoved selv.
Hun smiler næsten hele tiden og kommer med masser af lyd og bliver lidt ked hvis vi ikke lige snakker med hende ;0) Hun elsker selskab... Hun spiser finger og kigger på mit armbånd og eskler sin bamse som kan spille.. Synes tiden flyver afsted og der sker noget med hende hverdag.
Louise: Har tænkt det samme med den indsats i autostolen. Men jeg tror vi venter til hun kan holde hoved helt selv.....
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Manne: Tillykke med de to mdr
Louise: Jeg har også baby indsats i.. Men du ved godt, du kan forlænge nogen autostole ikke? jeg har en recaro autostol, den kan jeg forlænge, så han sagtens kan være der, selvom der er baby indsats i ..
Men jeg tager nok snart min ud, men bassen ´kan også selv holde hoved nu... Han er så dygtig og mor er stolt
Jeg har baresel til 11 februar
Så skal jeg starte igen hos min far - og bassen skal i dagpleje
Han skal døbes her d. 27 Juni ..Bliver skønt.. Og så får vi hundehvalp d.30 juni, derfor vi har lagt dåben som vi har
har jeres babyø'er fået en fast rytme?..
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Jeg anede det heller ikke, men min veninde var forbi og fortalte mig det, da hun selv havde sådan en stol
Syns det er SÅ smart altså
Hvor er I heldige de sover igennem
Bassen sover ikke igennem - men han sover fra 21.30 til melle 1-2 stykker.. Så spiser han, tager ca ti min, så sover han igen til kl 5-6 stykker - plus minus alt efter hvornår han falder i søvn
Så spiser han igen, sover til halv otte, så står vi op, hygger osv.. Så spiser han igen ved en halv ti tiden og så sover han fra halv elleve til kl 14-16.. Alt efter varmen osv..
Så sover han igen en times tid ved 17 tiden og er vågen fra kl 18 til 21.30 / 22..
Sådan ser vores ca ud hver dag.. Nogle dage sover han dog lidt mere og andre dage mindre, men syns det er fedt nok, jeg nogenlunde kan regne med hans tidspunkter
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Emil har kunne holde hovedet selv siden fødsel næsten ..
Sover desværre ikke igeenem endnu og de fleste dage sover han kun 3-4 timer fra kl 4-6 stykker om morgen og så ind til en 20-21 tiden ..
Hej alle
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside