{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

min fb 30.03.09 med tobias {{forumTopicSubject}}

tobias fb. m. temin 24.3.09
ja det hele startet mandag den 30:03:2009 ca mellem 8 og 9 om morgenen..
jeg havde haft den mest skønne søvn natten til mandag havde overhoved ikke mærket nogen tegn overhoved:) så vi sender farman på arbejde kl 7 og jeg går i seng igen heh sove kan man jo altid heh:)
når man så omkring mellem 8 og 9 begynder det at føles lidt som om man skal på toilet så tæmker ikke vidre over det jeg ligger mig på sofaen og ser go´morgen dk heh..
kl nærmer sig de 11,30 og jeg ringer til tommas og fortæller hvordan jeg har fået det og han siger så jeg skal tage tid det gør jeg så efter uret på tvet og i føgle det og min tidsplan er der jo længe mellem mine veer så jeg smutter en tur ud med hunden skal lige siges at han skal bæres ned at trapperne da han ikke selv vil gå på dem det skulle jeg aldrig ha gjort så begyndte de at blive slemme og jeg fik ringet tommas hjem fra arbejde og fik ringet på fg fik afvide jeg bare skulle tage et bad for det var jo ikke så slemt jegvar jo førstegangs fødene hehmen skulle komme der ud 13,15. til tjek.
tommas kommer hjem 12,20 og jeg har været i bad og ligger i vores seng har så mange smærter at jeg bare ikke selv ku tage tøj på det hjælper tommas med.. vi kommer på horsens sygehus 13,30 13,45 men alle mine pauser skulle gå fra parkeringpladsen og over på sygehuset og helt op på 6 eller 7 sal kan ikke huske det:)
bliver så undersøgt af den rigtig sød jm plus en studerne jm.
hun mærker så og ber så den studerne om at mærke og jeg får svaret at jeg ikke kommer hjem forløbit jeg er 9 cm. åben..
jeg kommer over på fødestuen kl. 14,00 og op på briksen heh.
14,15 mit vand var så ikke gået endnu og jm ville lige gøre klar til at tage det men samtidtig som hun vente sig mod mig for at tage det gik det selv smiley 14,20
jm ville ligge et bi stik på mig men mine smærter sad for langt nede til den ville virke..
14,30 fik jeg mine første presseveer og kl. 14,50 kom vores smukke dreng til verden det var den skønneste oplevelse jeg nogen sinde har haft han vejet 3734 og 51 lang..
efterføslen var jeg så gået lidt i stykker som jm sagde haha ja lidt hele vejen plus ringmusklen så jeg kom en tur på op stuen 25 min efter jeg havde født..
fik lagt drop da jeg havde mistet en del blod under føslen
kl 18,30 vågnet jeg op på opvågningen og der kommer en sygeplejske ind og spørg om hun skal hente min kæreste og min søn og min første tanke var MIN SØN.. men det var sådan en skøn oplevelse

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
min fb 30.03.09 med tobias

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce