{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilfreds ?
  • #1   11. apr 2010 Hej.
    jeg er fuld ud tilfreds smiley
    det eneste der er træls ved mig er at nerverne er ikke kommet på plads endnu og det er snart to år siden, så tror ikke de kommer på plads, så jeg har ikke de samme følelser i mine bryster mere, de er mere sarte nu.
    Knus marie

• #2   11. apr 2010 Årh ja det er træls, har også midstet følsen over det venstre bryst. .
    Dejligt du er tilfreds :o) Hvor er du opereret henne, hvis jeg må spørge ? Jeg er selv opereret i Århus hos special lægerne. .

• #3   11. apr 2010 jeg er det samme sted som dig smiley af torben og syns han var rigtig dygtig. smiley

• #4   11. apr 2010 Det er også Torben der har opereret mig hver gang. .

• #5   11. apr 2010 hvorfor er du ikke tilfreds?

• #6   11. apr 2010 Uha jeg skal prøve at gøre det kort :o)
    De er ikk pæne uden bh, så kan aldrig bare ha en top eller t-shirt på og de er ikk ens og store ar, det er lidt det, sådan kort fortalt. .
    Vi har planlagt en ny operation efter jeg har født men er i tvivl om jeg har lyst for er blevet så skuffet alle de ande gange og har jo selvfølgelig også brugt en hel del penge på dem efterhånden :o(

• #7   13. apr 2010 Hvad med at få en anden vudering af den mands arbejde ??

• #8   14. apr 2010 Tanja -
    Har jeg selv overvejet, tror også at jeg gør det. . Kunne være meget rart med en andens vurdering af dem. .

• #9   26. apr 2010 Jeg har tænkt lidt over din sag eller hva man kalder det !! i bund og grund kan der jo vare tale om sjusk... er ked af at sige det...

• #10   27. apr 2010 Ja det er nemlig det samme jeg tænker, men der er jo ikk garanti på operationerne dernede ( Århus ) desværre. .

• #11   27. apr 2010 Nej det kan du have helt ret i men manden skal ikke have lov at gå ustraffet! hvis jeg fik afvide det var sjusk at en anden læge ville jeg fortælle den pågældne det og høre hva har har at sige til det... hvis han stadigvæk behandler dig dårligt jamen så ville jeg ryge lige i medierne med ham!!

• #12   1. maj 2010 jeg kender mange der har fået en BFO af Torben og der har altså aldrig været noget. tror det handler om at man stiller for store krav, og nogen gange at man skal blive mere glad af at få større bryster og sådan hænger det altså ikke altid sammen...

• #13   2. maj 2010 Maria J. . Nej det er rigtigt men det er desværre ikk tilfældet med mig ! Kender eller rettere har fået kontakt med flere der er blevet opereret af netop Torben og har det præcis som mig. .

• #14   2. maj 2010 okay så må i hellere gå videre i sagen. tror man skal passe på når man får lavet en BFO, da man ikke får perfekte bryster, ens bryster bliver altså kun større. så tror tit mn har for store forventningere.

• #15   2. maj 2010 Ja det er jo det, men forventer som før nævnt ikk at jeg kommer til at ligne en million og de skal heller ikk hjælpe på hverken psykiske lidelser eller ligene. . Torben er heller ikk selv tilfreds. . Mine bryster er fuldstændigt symetriske eller rettere de var de er der to forskellige privat hospitaler fortalt mig ( Skørping og Århus ), og det er de ikk mere og de holdt de op med efter første operation. . Men udover kritik vil jeg da lige nævne for en god ordens skyld at jeg syntes at Torben er rigtig god at tale med :o)

Kommentér på:
Tilfreds ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce