{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Øv øv... {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg gået 3 dage over.. og har været til tjek hos lægen i 2 dage nu da mit blodtryk er for højt... og skal afsted i morgen igen.. Fik at vide jeg bare skal slappe af og ikke lave noget.. men ved ikke om han så min fødder.. kan jo ikke gå for smerter så svært andet.. Så nu må han gerne overveje at komme ud..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv øv...
  • #2   23. mar 2010 stakkel! Sender et kæmpe læs ve-støv!

• #3   23. mar 2010 ja syns jeg har været tålmodig men er svært når man ved han er klar derinde til at komme ud og så man går og har så ondt. var til at holde ud hvis man vidste han skulle vokse sig stærk endnu men til scanning i lørdags målte de ham til 4200 g...

• #5   23. mar 2010 det jeg faktisk ikke klar over .. ved ikke om det er ligeså meget som indtil nu.. for moderkagen topper jo ved termin og begynder vel at aftage eller ?

• #7   23. mar 2010 men ved ikke hvad de ca tager på pr uge efter termin... nogen siger de tager meget på... Har prøvet at google det men syns ikke jeg kan finde noget om det..

• #9   23. mar 2010 er det ikke 200-300 gram pr uge ?

• #10   23. mar 2010 marie : DEr kan jo ikke sket noget ved at få et tjek hos lægen.. de er der jo for det samme.. mine fødder se ud som en gummi handske der er pustet op og mine tæer kan jeg ikke bevæge da det hele trykker sådan...
    hvad var dit blodtryk da? Mit har også været lidt svingende under graviditeten.. men det de målte fredag var de ret bekymret for..
    Men ja jeg puster også af ingen ting og kan sidde stille og få en hel vild hedetur..

• #11   23. mar 2010 nej og det andet m vist ikke være over 90.. jah men mit ser også helt galt ud på fødderne.. familien syns det er helt vildt .. og har ikke haft vand i kroppen før i torsdags.. det kom i løbet af få timer det hele..
    men mit blodtryk var 159 over 100... og falder ikke rigtigt.. eller det er mit hvile blodtryk.. var meget højt når jeg havde bevæget mig..

Kommentér på:
Øv øv...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce