{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Velkommen til gruppen:) {{forumTopicSubject}}

Velkommen til gruppen:)
ved godt vi ikke er så mange i nu, men det blir vi forhåbentligt..

Lidt om mig..
Jeg er en pige på 19 år. Tildagligt bor jeg i et hus, sammen med min dejlige kæreste samt vores skønne skønne prinsesse Naya, og vores hund Stella.. Jeg arbejder som salgsassistent i Matas..

Kan i ikke også skrive lidt om jer selv?:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen til gruppen:)
  • #1   27. feb 2010 Jamen jeg hedder Sabrina og er 20, bor pt i lejlighed sammen med min forlovede på 18 og vores søn kian på snart 2år. Jeg er desværre på kontanthjælp i øjeblikket men starter på handelsskolen til august.

• #2   27. feb 2010 Hejsa..
    Glæder mig til være med i denne geuppe..
    Jeg hedder Linda og er 30 og bor sammen med min skønne mand der bliver 29 her i maj. Vi har været gift i 7 år.

Sammen har vi skønne Frederic fra 3 sep '08 - så han bliver jo lige om snart 1½...

Jeg er uddannet post behandler og kørte rundt i de stor lastbiler om natten i 7 år. Jeg kører nu på 3. år hos Dansk Autohjælp og ligger og kører rundt og hjælper bilister.

Farmand er noget alla læsse formand i dagtimerne, han står for at holde styr på fragtbreve, hvor mange trailere de har - skal bruge mm. Han henter og flytter også trailere..

Vi bor lige nu i lejlighed, men kigger gevaldigt efter hus - her er jo intet plads til prinsen, der er larm osv - vi bliver aldrig by boer...

• #3   27. feb 2010 Hejsa
    Tak for indbydelsen smiley Ved forresten ikke om jeg helt hører hjemme her, for Helene er jo lige fyldt 2 år?

• #4   27. feb 2010 Jemkem - den er jo for os med børn fra omkring 1½ - 2 år..

• #5   27. feb 2010 Okay smiley Jamen tusind tak for indbydelsen smiley Jeg har 2 piger - Line som skal døbes i morgen og som er 4 mdr+ og Helene som lige fyldte 2 år her d. 20. smiley Begge piger er bare heeelt fantastiske smiley

Jeg selv er 25 og forlovet med Kent på 27. Vi bor i vores rødstenshus og har hund og elsker generelt dyr smiley

Når jeg ikke er på barsel så arbejder jeg som sosuhjælper i hjemmeplejen. Jeg er ret kreativ anlagt og elsker at fotografere, billedbehandle på pcen, vil gerne sy noget mere og brodere osv smiley

Kommentér på:
Velkommen til gruppen:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce