826 visninger
|
Oprettet:
Velkommen til gruppen:) {{forumTopicSubject}}
Velkommen til gruppen:)
ved godt vi ikke er så mange i nu, men det blir vi forhåbentligt..
Lidt om mig..
Jeg er en pige på 19 år. Tildagligt bor jeg i et hus, sammen med min dejlige kæreste samt vores skønne skønne prinsesse Naya, og vores hund Stella.. Jeg arbejder som salgsassistent i Matas..
Kan i ikke også skrive lidt om jer selv?:)
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Glæder mig til være med i denne geuppe..
Jeg hedder Linda og er 30 og bor sammen med min skønne mand der bliver 29 her i maj. Vi har været gift i 7 år.
Sammen har vi skønne Frederic fra 3 sep '08 - så han bliver jo lige om snart 1½...
Jeg er uddannet post behandler og kørte rundt i de stor lastbiler om natten i 7 år. Jeg kører nu på 3. år hos Dansk Autohjælp og ligger og kører rundt og hjælper bilister.
Farmand er noget alla læsse formand i dagtimerne, han står for at holde styr på fragtbreve, hvor mange trailere de har - skal bruge mm. Han henter og flytter også trailere..
Vi bor lige nu i lejlighed, men kigger gevaldigt efter hus - her er jo intet plads til prinsen, der er larm osv - vi bliver aldrig by boer...
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
Tak for indbydelsen
dec 2009
Følger: 63 Følgere: 61 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 19
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
Jeg selv er 25 og forlovet med Kent på 27. Vi bor i vores rødstenshus og har hund og elsker generelt dyr
Når jeg ikke er på barsel så arbejder jeg som sosuhjælper i hjemmeplejen. Jeg er ret kreativ anlagt og elsker at fotografere, billedbehandle på pcen, vil gerne sy noget mere og brodere osv
Velkommen til gruppen:)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside