Hello Kittykage nr 2 og en "Buketkage" {{forumTopicSubject}}
Puha for en hård kagedag...
Var til familiehalløj idg og kunne først komme igang med at betrække og pynte da vi var kommet hjem og ungerne var puttet...
Skal i hvert fald aldrig være konditor for er pænt smadret i ryggen nu efter at ha' 'ordnet' 2 kager på én aften
Første kage er "Istedet for en buket blomster - kagen" som skal medbringes til et kobberbryllup, ja istedet for en blomst.
(link fjernet)
(link fjernet)
Og nr 2 kagen er min nr 2 Hello Kitty kage.. Denne gang til en pige der fylder 5 år.
Gjorde rimeligt meget ud af at den ikke skulle ligne den første, men samtidigt så gjorde jeg ikke så meget ud af pynten som jeg kunne ha' tænkt mig, men var sindsygt smadret til sidst *G* ...
(link fjernet)
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Hvor tyk er din fondant ?? Jeg har det problem at det altid revner for mig , og jeg tænker at det må være fordi det er for tyndt ??
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Mit er meget tyndt rullet ud !!
Jeg har aldrig problemer med det og hiver og slider i det som det passer mig når jeg skal glatte det ud på kagen
Jeg bruger fondant fra kagebutikken.dk og det er vist ekstra super medgørligt.
Ved ikke hvad det er der gør når det revner. Har aldrig rigtigt selv har problemer med det så kan desværre ikke give dig en ordenlig problemløsning
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Men må jo bare øve noget mere , har bare de problemer med at det revner og at jeg ikke kan få det glat over det hele ..
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
de er super flotte !!
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 168
tænkte på hvor køber du de plader til at stille kagen på og æskerne til transport. har selv problemer med at transportere kagen på en tallerken eller fad når jeg en sjælden gang får lyst til at forære en kage hehhheh
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Laver du hjemmelavet MMF ?
Prøv for sjovs skyld at købe noget købe-fondant.. De jeg kender der har brugt MMF og efterfølgende prøver købe-fondant siger at det er MEGET nemmere at arbejde med end MMF
Bonnie .
Hov det glemte jeg at skrive også
Hello Kitty kagen er Chokoladekage med hindbærmoussé
Og den hvide kage er Lemonkage med Lemon fyld.. Super lækker !!
Mor til 5 -
Hehe, ok jamen ville gerne ha' gjort mere ud af pynten , kan jeg så istedet skrive
Harrys kone .
Dem køber jeg i England : www.cakecraftshop.co.uk .. De er ikke til at betale i Dk
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 22 Svar: 804
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
aner intet om det og ville virkelig gene finde ud af det..
Hello Kittykage nr 2 og en "Buketkage"
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside