983 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "såå skete det"
Så skete det sku :'(
Så holdte vores forhold desværre ikke længere.. :'( i dag tog vi valgtet af gå fra hinanden.. det gør ondt dybt inde i mit hjerte da jeg elsker lucas far meget meget højt... han har fået mit største ...
Så holdte vores forhold desværre ikke længere.. :'( i dag tog vi valgtet af gå fra hinanden.. det gør ondt dybt inde i mit hjerte da jeg elsker lucas far meget meget højt... han har fået mit største ...
Skrevet af: michelle n - 8. jul 2011
Sikke dog en jul... suk...
Ja må liiige af med lidt luft her... Vi har længe haft mistanke til at min store søn, Jacob på 15, muligvis havde sukkersyge så afsted til lægen med ham den 18 dec.. Han blev mål og vejet.. h...
Ja må liiige af med lidt luft her... Vi har længe haft mistanke til at min store søn, Jacob på 15, muligvis havde sukkersyge så afsted til lægen med ham den 18 dec.. Han blev mål og vejet.. h...
Skrevet af: Tina A - 26. dec 2009
ØV graviditet! Advarsel, meget frustreret!
Piger, jeg har virkelig brug for at komme af med mine frustrationer! For det første er min graviditet ikke planlagt, da jeg var på p-piller, men da det så skete blev vi helt klart enige om at barnet...
Piger, jeg har virkelig brug for at komme af med mine frustrationer! For det første er min graviditet ikke planlagt, da jeg var på p-piller, men da det så skete blev vi helt klart enige om at barnet...
Skrevet af: Mette ~ Nu med fantastisk datter <3 * - 17. jun 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
- Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.
- Installation of lamps in my new apartment, with electricity wiring 1.000 kr.
- John deer havetraktor lækker benzin gennem overløbet. Og går så istå. 1.000 kr.
- VVS-installatør 2.500 kr.
- Trappevask M.M 300 kr.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 454
feb 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 12 Svar: 140
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 94
såå skete det jeg bliv gravid
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside