{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dåb
  • #1   17. feb 2010 Jeg har det stadig bare i tankerne.. hvem og hvor mange der skal med, mad og sån.. men vi har ikke snakket så meget om det endnu.
    Vi holder nok en meget lille dåb, medkun de nærmeste inviteret.

• #2   17. feb 2010 min kæreste sidder heldigvis i bestyrelsen af forsamlingshuset i den by vi bor i og kan låne frsamlingshuset en gang om året gratis så vi ka tage familie og venner med samtidig...vi bliver ca 35

• #3   17. feb 2010 Har ikke planlagt noget endnu.

Vi har dog talt sammen og vi bliver 50-60 personer, så der skal lejes et stort lokale et sted, og så køber vi sikkert noget mad udefra....

Hvor gammel plejer barnet at være ved dåben??
    Der er frit kirkevalg, ikke??

• #5   17. feb 2010 Jeg har det ligesom Pernille 28+, det er i tankerne endnu. Tager det stille og roligt og skal nok få tid til at købe det der skal købes til dåben når den lille har meldt sin ankomst smiley .
    Men indtil videre holder vi det ude i min mormors store have, så regner med det bliver en dåd for de nærmeste famile og vennepar ..!

• #7   17. feb 2010 uha jeg ved slet ikke med maden, det skal være billigt :o) og så bliver det nok også hjemme i haven med kun en 20 gæster ca. vi bliver desværre nød til at holde et lidt stramt budget det næste stykke tid.

• #8   19. feb 2010 Linda - ja det er måske også sådan noget jeg har lidt i tankerne. eller bare noget buffet af en art.

• #9   20. feb 2010 Ja det er rigtigt. Plejer man normalt at regne med ca. 3 timer? Jeg har kun været til 1 dåb, og det var hele dagen.

• #10   20. feb 2010 Vi holder det også hjemme, så jeg tror også bare de bliver til de har lyst ;o)

Kommentér på:
dåb

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce